Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135941 Del Skrevet 9. august De knurrer, glefser og vil ha jakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135942 Del Skrevet 9. august 🛖🔐🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135943 Del Skrevet 9. august Nå er Anton på besøk hos en sjaman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135944 Del Skrevet 9. august Neitakk! Hvordan går det med Cids sunne livsstil? Om en kan få spørre litt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135945 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Neitakk! Hvordan går det med Cids sunne livsstil? Om en kan få spørre litt om det? Er til Anton ikke deg. Opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135946 Del Skrevet 9. august Sjamanene der er undelige uansett, så han vil helle rikke ha. Neitakk, sier han også. Opp og ned er ganske vanlig. Kjenner godt til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135947 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Sjamanene der er undelige uansett, så han vil helle rikke ha. Neitakk, sier han også. Opp og ned er ganske vanlig. Kjenner godt til det. Synes sjamaner virker interessante, mye indre ro som er helt ukjent for oss i det moderne samfunn 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135948 Del Skrevet 9. august Cid skrev (3 minutter siden): Synes sjamaner virker interessante, mye indre ro som er helt ukjent for oss i det moderne samfunn 😛 Sjamaner er forskjellige som alle andre og jeg har indre ro før folk er slemme med meg og "Tøyser". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135949 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Sjamaner er forskjellige som alle andre og jeg har indre ro før folk er slemme med meg og "Tøyser". Ingen slemminger her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135950 Del Skrevet 9. august JO! Nå kjenner jeg meg veldig svak og MÅ ha lønsj. Ikke spist frokost i dag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135951 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): JO! Nå kjenner jeg meg veldig svak og MÅ ha lønsj. Ikke spist frokost i dag heller. Ser ingen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135952 Del Skrevet 9. august Ser Borat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135953 Del Skrevet 9. august Han får besøke deg for han får ingen mat her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #135954 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (9 timer siden): Nå følte jeg meg smart. Hydrogen + oksygen + fosfor + fosfor + e = ??? Hydrogen = H (kjemisk formel) Oksygen = O Fosfor = P Fosfor = P E = E = Hoppe!😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135955 Del Skrevet 9. august BRAVO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135956 Del Skrevet 9. august Nå har Cid tatt ferie på ubestemt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135957 Del Skrevet 9. august ...og DER var den over og godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135958 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og DER var den over og godt er det! Ble Anton bekymret nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135959 Del Skrevet 9. august Ja, for han hater når Cid gjør sånn og Cid vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135960 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, for han hater når Cid gjør sånn og Cid vet det. Kan være at det blir litt mindre Cid fremover da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå