Cid Skrevet 9. august #135921 Del Skrevet 9. august 🛫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135922 Del Skrevet 9. august Nå spiller hun russisk rulett med Anton og Ordet 👱🏼♀️👨🏼👱🏻♂️🔫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135923 Del Skrevet 9. august Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135924 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei. Jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135925 Del Skrevet 9. august Nå har hun kjøpt Martha sin nye gin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135926 Del Skrevet 9. august Cid skrev (5 minutter siden): Nå har hun kjøpt Martha sitt nye svineri. Nei, aldri. Det er helt sikkert vondt uansett og i alle fall er det hennes og det støtter jeg IKKE!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135927 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, aldri. Det er helt sikkert vondt uansett og i alle fall er det hennes og det støtter jeg IKKE!!! Roper Anton etter meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #135928 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg tror også at den er det og takker for interessen OG besøket. Håper du får det bra andre steder på forumet. Jeg forstår ingenting faktisk. Sovnet til sist og så ringte alarmen! Jeg spiser da ikke fryseboksen! Noen ganger i året tar jeg fullstendig ispause og rører intet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135929 Del Skrevet 9. august Cid skrev (1 minutt siden): Roper Anton etter meg nå? Nei, han boikotter deg en hel helg fordi du er for rampete for ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #135930 Del Skrevet 9. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135931 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, han boikotter deg en hel helg fordi du er for rampete for ham. Hater han meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135932 Del Skrevet 9. august Cid skrev (2 minutter siden): Hater han meg? Nei. Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hei så lenge da dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135933 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei. Hei så lenge da dere. Hater du meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135934 Del Skrevet 9. august Hoppe hater ikke Durek i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135935 Del Skrevet 9. august Cid skrev (1 minutt siden): Hater du meg? Nei. Du er min hyggelige og rampete Cid i all evighet. Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe hater ikke Durek i hvert fall. Nei, hater ikke. Liker ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135936 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei. Du er min hyggelige og rampete Cid i all evighet. Nei, hater ikke. Liker ikke. Så Durek er ikke velkommen til Lønneberget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135937 Del Skrevet 9. august Nei, ikke han heller. Alle sånne bråkebøtter må holde seg unna! 👺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135938 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, ikke han heller. Alle sånne bråkebøtter må holde seg unna! 👺 Er jeg trygg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #135939 Del Skrevet 9. august For Anton ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #135940 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): For Anton ja... Resten da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå