Cid Skrevet 8. august #135861 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Folk finner på historier, roller og handling som varer så lenge at de til sist tror på det selv. Jeg gjør det ikke, men la det bli mellom oss. (Ps, jo jeg gjør det egentlig) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135862 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Noens neverending story. Jeg oppfordrer deg til å svare. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135863 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Noens neverending story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 8. august #135864 Del Skrevet 8. august Hoppe slåss nå med kenguruer. Hun er nå i en film kalt Madagaskar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135865 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Vi forteller historier og tuller litt rundt. Av og til gjetter man på hvor Hoppe er. Er ny her selv og skjønner ikke så mye, men jeg bare later som. Vet ikke hvem Anton er engang. 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg Hopper bare rundt her. 🦘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135866 Del Skrevet 8. august Momma skrev (Akkurat nå): Jeg oppfordrer deg til å svare. 😆 Jeg er svært nær søvn igjen og må ha det til gode. Natta alle. Jeg forsøker en gang til. I morgen skal jeg ha iskrem og det vil jeg drømme om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #135867 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hoppe slåss nå med kenguruer. Hun er nå i en film kalt Madagaskar. For å gjøre dem klar til slakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135868 Del Skrevet 8. august Men hei, noen må da ta opp tråden min her: Hva skjer med Hoppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135869 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hoppe slåss nå med kenguruer. Hun er nå i en film kalt Madagaskar. Cassidy Tvillingene synes at vi ser det for oss.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135870 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg er svært nær søvn igjen og må ha det til gode. Natta alle. Jeg forsøker en gang til. I morgen skal jeg ha iskrem og det vil jeg drømme om. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135871 Del Skrevet 8. august Cid skrev (2 minutter siden): For å gjøre dem klar til slakt. Blir det kenguruburger i morgen, da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #135872 Del Skrevet 8. august Momma skrev (Akkurat nå): Blir det kenguruburger i morgen, da? Jepp 🦘🍔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135873 Del Skrevet 8. august Cid skrev (Akkurat nå): Jepp 🦘🍔 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135874 Del Skrevet 8. august Cid skrev (1 minutt siden): Jepp 🦘🍔 Da bestiller jeg en, med dobbel chilimajones, det er mulig, ja? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #135875 Del Skrevet 8. august Momma skrev (Akkurat nå): Da bestiller jeg en, med dobbel chilimajones, det er mulig, ja? Jepp, koster 123kr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135876 Del Skrevet 8. august Cid skrev (Akkurat nå): Jepp, koster 123kr. Tar du Vipps? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 8. august #135877 Del Skrevet 8. august Hoppe satt dagens is i ovnen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 8. august #135878 Del Skrevet 8. august Anton koker noe blått. 😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135879 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hoppe satt dagens is i ovnen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135880 Del Skrevet 8. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Anton koker noe blått. 😵 Cassidy Tvillingene gjetter at det er Anton som koker seg blå vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå