Cid Skrevet 8. august #135841 Del Skrevet 8. august Cid skrev (4 timer siden): Nå har hun besøk av Kalle Klovn. Nå raner han hoppe mens hun sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135842 Del Skrevet 8. august Cassidy Tvillingene synes at dette er den beste tråden på hele KG vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135843 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hei og velkommen. Jeg er bare et biprodukt som er innom av og til. Noen andre startet tråden for lenge siden, så jeg vet sannelig ikke helt jeg. Så svaret er at nå er du her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135844 Del Skrevet 8. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er den beste tråden på hele KG vi.👨🦰👩🦰👍👍 Fordi? Jeg er nysgjerrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135845 Del Skrevet 8. august Legg merke til at den startet som noe helt annet enn den nå har blitt. Registrerer at det er mye tull og tøys her, pluss lystløynere i fleng...men på den snille måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135846 Del Skrevet 8. august Momma skrev (1 minutt siden): Så svaret er at nå er du her? Det kan se slik ut. Snakk om å være liksompopulær altså. lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135847 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Legg merke til at den startet som noe helt annet enn den nå har blitt. Registrerer at det er mye tull og tøys her, pluss lystløynere i fleng...men på den snille måten. Så man skal ikke gjette på hvor du er,? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135848 Del Skrevet 8. august Jo...kanskje det. Om man vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135849 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Legg merke til at den startet som noe helt annet enn den nå har blitt. Registrerer at det er mye tull og tøys her, pluss lystløynere i fleng...men på den snille måten. Ja det er derfor Cassidy Tvillingene synes at dette er den beste tråden på hele KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135850 Del Skrevet 8. august Det er bra, tvillinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135851 Del Skrevet 8. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja det er derfor Cassidy Tvillingene synes at dette er den beste tråden på hele KG. Hvorfor er tråden bra, supert om dere forklarer litt her. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #135852 Del Skrevet 8. august Cid skrev (13 minutter siden): Nå raner han hoppe mens hun sover. Hoppe våkner og de slåss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135853 Del Skrevet 8. august Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe våkner og de slåss. Jeg skjønner nada, men det er kanskje poenget her. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135854 Del Skrevet 8. august Momma skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner nada, men det er kanskje poenget her. 😁 Folk finner på historier, roller og handling som varer så lenge at de til sist tror på det selv. Jeg gjør det ikke, men la det bli mellom oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135855 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Det er bra, tvillinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135856 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Folk finner på historier, roller og handling som varer så lenge at de til sist tror på det selv. Jeg gjør det ikke, men la det bli mellom oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 8. august #135857 Del Skrevet 8. august "Hoppe slåss, men han mister det ene bakbeinet i kampen, hvordan ender dette?!?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135858 Del Skrevet 8. august Jeg Hopper bare rundt her. 🦘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135859 Del Skrevet 8. august Momma skrev (Akkurat nå): "Hoppe slåss, men han mister det ene bakbeinet i kampen, hvordan ender dette?!?" Noens neverending story. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 8. august #135860 Del Skrevet 8. august Momma skrev (21 minutter siden): Hei. Som ny; hva er greia med denne tråden her, hvordan gjetter vi på hva? 😊 Vi forteller historier og tuller litt rundt. Av og til gjetter man på hvor Hoppe er. Er ny her selv og skjønner ikke så mye, men jeg bare later som. Vet ikke hvem Anton er engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå