Gjest SVK Skrevet 8. august #135741 Del Skrevet 8. august (endret) 6 minutter siden, SVK said: Hoppe krevde heldigvis rabatt på slottet siden det ikke har strandlinje. Men da sa Harald at Hoppe i stedet burde betale ekstra siden slottet har en fangekjeller hvor hun kan plassere Rampe-Cid. Så det endte med at Hoppe betalte ekstra med Antons kredittkort. Endret 8. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135742 Del Skrevet 8. august SVK skrev (3 minutter siden): Det stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135743 Del Skrevet 8. august SVK skrev (2 minutter siden): Men da sa Harald at Hoppe i stedet burde betale litt ekstra siden slottet har en fangekjeller hvor hun kan plassere Rampe-Cid. Så det endte med at Hoppe betalte ekstra med Antons kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. august #135744 Del Skrevet 8. august 10 minutter siden, SVK said: Men da sa Harald at Hoppe i stedet burde betale ekstra siden slottet har en fangekjeller hvor hun kan plassere Rampe-Cid. Så det endte med at Hoppe betalte ekstra med Antons kredittkort. I følge Anton var den fangekjelleren det beste Hoppe har brukt kredittkortet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135745 Del Skrevet 8. august SVK skrev (3 minutter siden): I følge Anton var den fangekjelleren det beste Hoppe har brukt kredittkortet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135746 Del Skrevet 8. august KnekkeBørre skrev (12 timer siden): Nothing to see here @KnekkeBørre ...men jeg gjenkjenner så absolutt en trolltruddelutt når jeg hører det! Dere som er litt nervøse for slemme AB`er; bare hopp over det dere har lest og lat som at de ikke eksisterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. august #135747 Del Skrevet 8. august Nå krever Hoppe at Anton skal trene til å bli en ballerino. Ballerino er den mannlige formen av ballerina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135748 Del Skrevet 8. august Stakkars Anton. Han hadde så absolutt ikke likt det. Tettsittende så ALT vises. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. august #135749 Del Skrevet 8. august 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Stakkars Anton. Han hadde så absolutt ikke likt det. Tettsittende så ALT vises. I følge Anton er det verste all tøyingen han må gjøre i de tettsittende klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #135750 Del Skrevet 8. august Cassidy Tvillingene skal noen ærender i dag. Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135751 Del Skrevet 8. august SVK skrev (1 time siden): I følge Anton er det verste all tøyingen han må gjøre i de tettsittende klærne. ...sier de falske ryktene ja. God tur til tvillingene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. august #135752 Del Skrevet 8. august 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...sier de falske ryktene ja. Ingen røyk uten ild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135753 Del Skrevet 8. august SVK skrev (Akkurat nå): Ingen røyk uten ild. Ingen ild uten SVK. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135754 Del Skrevet 8. august Airfryeren napper i meg stadig vekk og påstår at DET hadde jeg likt OG hatt veldig bruk for. Fornuften min går i bokseringen klar for en runde mot fristeren. VI skal ikke ha, takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #135755 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Airfryeren napper i meg stadig vekk og påstår at DET hadde jeg likt OG hatt veldig bruk for. Fornuften min går i bokseringen klar for en runde mot fristeren. VI skal ikke ha, takk! Alle mine sine er bitt av den basillen Du må ha en sånn du også sier de Samme sa de om mikrobølgeovn. Kom ikke en slik inn i mitt hjem heller 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135756 Del Skrevet 8. august ...i alle fall ikke ennå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #135757 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...i alle fall ikke ennå? Har ikke behov for en slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135758 Del Skrevet 8. august Ikke jeg heller og det står jeg fast ved, men du verden så praktisk det ser ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #135759 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller og det står jeg fast ved, men du verden så praktisk det ser ut. Bestemor synes det tar lang tid, så hun bruker stekeovnen i stedet for, om hun skal lage større mengder av ting. Hun har en liten air fryer visst nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #135760 Del Skrevet 8. august Hihi...de sniker seg inn. Jeg har ikke plass i de få skapene jeg har her. Nok er nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå