Gjest SVK Skrevet 6. august #135321 Del Skrevet 6. august 1 minutt siden, Kassettspiller said: Hoppe må jo se scenen der Cid dytter Anton utfor stupet! Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135322 Del Skrevet 6. august SVK skrev (4 minutter siden): Da kan dere se filmen sammen med Hoppe! Jepp, det gleder Cassidy Tvillingene oss til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135323 Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Anton har forutsett dette, og lagt en diger trampoline under stupet.😉😉 Beefen mellom Anton og Cid er ikke bra.🥩😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135324 Del Skrevet 6. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Beefen mellom Anton og Cid er ikke bra.🥩😬 Cassidy Tvillingene gjetter at det fort kan bli mørbanket biff når de to barker sammen vi.🥩🥩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135325 Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gjetter at det fort kan bli mørbanket biff når de to barker sammen vi.🥩🥩 La oss ta med iskrem for Hoppe til kinosalen.😁 Jeg fikser popcorn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135326 Del Skrevet 6. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): La oss ta med iskrem for Hoppe til kinosalen.😁 Jeg fikser popcorn! Cassidy Tvillingene kommer siden vi elsker popcorn.🍿🍿😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135327 Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kommer siden vi elsker popcorn.🍿🍿😋😋 Popcorn, biff og iskrem!🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135328 Del Skrevet 6. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Popcorn, biff og iskrem!🤩 Ja Cassidy Tvillingene gleder oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135329 Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene gleder oss. Hva skal aldersgrensen være? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135330 Del Skrevet 6. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hva skal aldersgrensen være? Cassidy Tvillingene vet at fornuften vår sier 100 årsaldersgrense, men nysgjerrigheten vår sier 20 årsaldersgrense.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135331 Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at fornuften vår sier 100 årsaldersgrense, men nysgjerrigheten vår sier 20 årsaldersgrense.😉😉 Vi får si 20 år med mindre Hoppe er yngre😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135332 Del Skrevet 6. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Vi får si 20 år med mindre Hoppe er yngre😉 Cassidy Tvillingene tenker at det er en god ide vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august #135333 Del Skrevet 6. august Raringer i natten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135334 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Raringer i natten. Cassidy Tvillingene tenker at vi ikke får mer moro enn det vi lager selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august #135335 Del Skrevet 6. august Helt sant og kalorifritt er det også. Jeg er så stuptrett, men samtidig har jeg maur i hele kroppen og snur meg og snur meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135336 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Helt sant og kalorifritt er det også. Jeg er så stuptrett, men samtidig har jeg maur i hele kroppen og snur meg og snur meg. Cassidy Tvillingene vet hvor kjipt det er å ikke få sove når man ønsker å sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. august #135337 Del Skrevet 6. august 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Jeg er så stuptrett, men samtidig har jeg maur i hele kroppen og snur meg og snur meg. Så leit. Får håpe du fikk sove like etter du skrev dette innlegget. Slik at du fikk litt søvn før dagen startet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135338 Del Skrevet 6. august SVK skrev (1 minutt siden): Så leit. Får håpe du fikk sove like etter du skrev dette innlegget. Slik at du fikk litt søvn før dagen startet. Det håper Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august #135339 Del Skrevet 6. august SVK skrev (3 timer siden): Så leit. Får håpe du fikk sove like etter du skrev dette innlegget. Slik at du fikk litt søvn før dagen startet. Tok enda litt tid og det begynte så smått å slippe taket og SÅ måtte jeg opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august #135340 Del Skrevet 6. august Nå gir hun Durek en klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå