Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #135201 Del Skrevet 4. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Min autistiske hjerne tolket dette som at dere lo etter å ha blitt slått.😵 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Hun får kjeft av ansatte på IKEA. Så nå reise hun hjem etter å ha bundet dem fast med et hoppetau. Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Hoppe liker å hoppe på sengene Ja og Cassidy Tvillingene vet at når noen av sengene blir ødelagte av all hoppingen, så bare peker hun på Anton og sier at han betaler.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 4. august #135202 Del Skrevet 4. august Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Ja og Cassidy Tvillingene vet at når noen av sengene blir ødelagte av all hoppingen, så bare peker hun på Anton og sier at han betaler.😉😉 Seng = Trampoline for Hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #135203 Del Skrevet 4. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Seng = Trampoline for Hoppe Ja Cassidy Tvillingene gjetter at hun vil ha en kombo mellom seng og trampoline vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 4. august #135204 Del Skrevet 4. august (endret) Cid skrev (1 time siden): Nå har hun besøk av Tom og Jerry 🐈⬛🐁 Mer at hun tar i bruk yen og penny💸 Endret 4. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 4. august #135205 Del Skrevet 4. august Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene gjetter at hun vil ha en kombo mellom seng og trampoline vi.😉😉 Ja og nå sover hun💤 Hun drømmer om at hun går på skøyter på spisbar is.🍨 Anton isfisker etter mat på budsjett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #135206 Del Skrevet 4. august Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Ja og nå sover hun💤 Hun drømmer om at hun går på skøyter på spisbar is.🍨 Anton isfisker etter mat på budsjett. Cassidy Tvillingene inviterer Anton med oss på fisketur. Vi er ute og fisker hver morgen mellom 1. mai og 30. september.👨🦰👩🦰🎣🎣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #135207 Del Skrevet 4. august Kassettspiller skrev (19 minutter siden): Mer at hun tar i bruk yen og penny💸 🤑🤑💰💰💸💸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 4. august #135208 Del Skrevet 4. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene inviterer Anton med oss på fisketur. Vi er ute og fisker hver morgen mellom 1. mai og 30. september.👨🦰👩🦰🎣🎣 Blir spennende å se om han takker ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #135209 Del Skrevet 4. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Blir spennende å se om han takker ja! Det er Cassidy Tvillingene også spente på.🐟🐟👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 4. august #135210 Del Skrevet 4. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene også spente på.🐟🐟👍👍 Anton tok "Det finnes flere fisker i havet" bokstavelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #135211 Del Skrevet 4. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Anton tok "Det finnes flere fisker i havet" bokstavelig. Ja Cassidy Tvillingene vet at han pleier å ta ting bokstavelig.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august #135212 Del Skrevet 5. august (endret) Nå spurte Ordet Hoppe hva som menes med "Hver gang hu kysser meg, går flagget til topps". Endret 5. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august #135213 Del Skrevet 5. august (endret) 10 hours ago, Frøkenfryden said: Vi spiser litt sånn, og ser Vera før kyllingcurry fra Mann er klar, håper det er ok En gang jeg var i utlandet så spiste jeg iskrem med den sjokoladen som trekk rundt iskremen. Endret 5. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135214 Del Skrevet 5. august SVK skrev (15 minutter siden): En gang jeg var i utlandet så hadde de også iskrem med den sjokoladen som trekk rundt iskremen. SVK skrev (17 minutter siden): Nå spurte Ordet Hoppe hva som menes med "Hver gang hu kysser meg, går flagget til topps". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august #135215 Del Skrevet 5. august 10 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Jeg er spent på hva Hoppe svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #135216 Del Skrevet 5. august Kassettspiller skrev (6 timer siden): Hoppe er i IKEA for å leke gjemsel med Anton Men hun ble lei og dro hjem, Anton gjemmer seg fortsatt på IKEA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135217 Del Skrevet 5. august SVK skrev (3 minutter siden): Jeg er spent på hva Hoppe svarer. Cassidy Tvillingene tror at denne fy emojien kommer vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august #135218 Del Skrevet 5. august (endret) 6 hours ago, Kassettspiller said: Hoppe er i IKEA for å leke gjemsel med Anton Anton lukter så mye hvitløk og Axe-deodorant at Hoppe klarer å sniffe han frem uansett hvor han gjemmer seg. 🧄 Endret 5. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. august #135219 Del Skrevet 5. august Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene tror at denne fy emojien kommer vi. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #135220 Del Skrevet 5. august SVK skrev (4 minutter siden): Anton lukter så mye hvitløk og Axe at Hoppe klarer å sniffe han frem uansett hvor han gjemmer seg. 🧄 SVK skrev (4 minutter siden): Jeg også! Cassidy Tvillingene tenker at vi alle sammen kommer til å få en skjennepreken av Hoppe når hun leser dette vi skriver her inne nå i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå