Hoppetaujenta Skrevet 3. august #135121 Del Skrevet 3. august Jeg smakte den flere ganger og den var NYDELIG og jeg ble så skuffet da den ble borte. HVORFOR!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135122 Del Skrevet 3. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg smakte den flere ganger og den var NYDELIG og jeg ble så skuffet da den ble borte. HVORFOR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135123 Del Skrevet 3. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg smakte den flere ganger og den var NYDELIG og jeg ble så skuffet da den ble borte. HVORFOR!!! Cassidy Tvillingene har en følelse av at alt snop og snacks som er skikkelig godt blir tatt bort tilslutt av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august #135124 Del Skrevet 3. august Alt det godeste forsvinner etter hvert ser det ut til... Rom og rosin-yoghurt er også borte. Likte den så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135125 Del Skrevet 3. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Alt det godeste forsvinner etter hvert ser det ut til... Rom og rosin-yoghurt er også borte. Likte den så godt. Cassidy Tvillingene tenker at ingenting varer evig dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #135126 Del Skrevet 3. august (endret) Hoppe har begynt i ny jobb som resepsjonssjef her Endret 3. august av Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135127 Del Skrevet 3. august Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): Hoppe har begynt i ny jobb som resepsjonssjef her 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. august #135128 Del Skrevet 3. august Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): Hoppe har begynt i ny jobb som resepsjonssjef her Hvem var jenta ved siden av hun i grønt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135129 Del Skrevet 3. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist kveldsmat nå vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #135130 Del Skrevet 3. august Sola de skrev (4 minutter siden): Hvem var jenta ved siden av hun i grønt? Elise Bøe, om jeg ikke husker helt feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135131 Del Skrevet 3. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå vi.📺📺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. august #135132 Del Skrevet 3. august Gladnyheter for Anton 😃 https://www.ba.no/puls/bjorn-jensen-62-blir-pappa-igjen-i-oktober/s/1-41-7515493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. august #135133 Del Skrevet 3. august Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Elise Bøe, om jeg ikke husker helt feil. Datter av storm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 3. august #135134 Del Skrevet 3. august Hoppe gjør noe svært viktig nå. Hva det er vet jeg ikke. Kan jo ikke ende opp med å bli en stalker heller🫣😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135135 Del Skrevet 3. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hoppe gjør noe svært viktig nå. Hva det er vet jeg ikke. Kan jo ikke ende opp med å bli en stalker heller🫣😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135136 Del Skrevet 3. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på YouTube videoer på pc-en sin nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. august #135137 Del Skrevet 3. august 27 minutter siden, Cid said: Gladnyheter for Anton 😃 https://www.ba.no/puls/bjorn-jensen-62-blir-pappa-igjen-i-oktober/s/1-41-7515493 Anton er en familiemann og kan aldri få for mange barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. august #135138 Del Skrevet 3. august SVK skrev (2 minutter siden): Anton er en familiemann og kan aldri få for mange barn. Enig, som bevist her. https://edition.cnn.com/2011/10/31/world/asia/india-record-family/index.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. august #135139 Del Skrevet 3. august 1 minutt siden, Cid said: Enig, som bevist her. https://edition.cnn.com/2011/10/31/world/asia/india-record-family/index.html WOW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 3. august #135140 Del Skrevet 3. august SVK skrev (8 minutter siden): Anton er en familiemann og kan aldri få for mange barn. Mye å betale i barnebidrag nå. Anton kommer til å gå personlig konkurs med både barn og Hoppe🤑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå