Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #135101 Del Skrevet 3. august Nå har hele slekta til Hoppe invadert hjemstedet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. august #135102 Del Skrevet 3. august (endret) 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: Du har nok ikke snakket med Anton, for han er innom her nå og har en slurp kaffe og en prat. Fy SVK! Anton blunk to ganger om Hoppe truer deg med kjevla til å nekte for at du har snakket med meg. Anton: *Blunk, blunk* Endret 3. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. august #135103 Del Skrevet 3. august 5 minutter siden, Freyja Valkyrie said: Nå har hele slekta til Hoppe invadert hjemstedet hennes. Stemmer! Hoppes favoritt-onkel kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august #135104 Del Skrevet 3. august Kassettspiller skrev (9 timer siden): Han fortjener is fra isbilen🥰 Men Hoppe vil ha den isen Anton valgte! Isbilen har alltid mer is og om det skulle virkelig gå tomt...så kommer det nye biler i fleng. Kassettspiller skrev (9 timer siden): Så er det alltid en mulighet for å redigere svar i ettertid, hehe😉 Ja, det er likesom en del av leken og alle kan delta og alle vet at det kan bli gjort. Freyja Valkyrie skrev (27 minutter siden): Nå har hele slekta til Hoppe invadert hjemstedet hennes. De kommer til invaderingsadressen og kun det. Min enslige adresse er det bare meg som vet om. SVK skrev (24 minutter siden): Anton blunk to ganger om Hoppe truer deg med kjevla til å nekte for at du har snakket med meg. Anton: *U-Blunk, U-blunk* Tenkte nok det ja. Han blir tvunget til å blunke. SVK skrev (21 minutter siden): Stemmer! Hoppes favoritt-onkel kommer! Åja, favoritten min helt sikkert det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #135105 Del Skrevet 3. august Nå sitter Hoppe og skrive på sin nye bok Den får tittelen: "Zen og kunsten å vedlikeholde et hoppetau" 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #135106 Del Skrevet 3. august Når noen ringer på hos Hoppe, er det dette de møter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. august #135107 Del Skrevet 3. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg...er...helt...sjokkert...over...hva...dere...velger...å...løgne...om..meg...og...min...venn...Anton. Ingenting er sant og det kommer det aldri til å bli i all evighet. Så Anton er ikke pågrepet av Voight? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. august #135108 Del Skrevet 3. august Hoppe og smiths venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august #135109 Del Skrevet 3. august Freyja Valkyrie skrev (20 minutter siden): Nå sitter Hoppe og skrive på sin nye bok Den får tittelen: "Zen og kunsten å vedlikeholde et hoppetau" Tar tid, for det må mediteres mye før den er ferdig. Freyja Valkyrie skrev (14 minutter siden): Når noen ringer på hos Hoppe, er det dette de møter DER liker jeg meg! Cid skrev (11 minutter siden): Så Anton er ikke pågrepet av noen som helst? Nei, han er en fri mann. Cid skrev (10 minutter siden): Hoppe og smiths venner. Hun er også venner av folk som heter det ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135110 Del Skrevet 3. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Du har nok ikke snakket med Anton, for han er innom her nå og har en slurp kaffe og en prat. Fy SVK! SVK skrev (2 timer siden): Anton lurer på hvorfor du skriver på Kvinneguiden at dere kun er venner, men hver gang du bruker kredittkortet hans så sier du det er greit fordi dere er gift. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg...er...helt...sjokkert...over...hva...dere...velger...å...løgne...om..meg...og...min...venn...Anton. Ingenting er sant og det kommer det aldri til å bli i all evighet. SVK skrev (3 timer siden): Nå trener Hoppe bicepsen. Hoppe har de største armene i Lønneberget. Hun har fått mye trening med kjevla og stekepanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135111 Del Skrevet 3. august Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Tar tid, for det må mediteres mye før den er ferdig. DER liker jeg meg! Nei, han er en fri mann. Hun er også venner av folk som heter det ja. Cid skrev (29 minutter siden): Hoppe og smiths venner. 😉😉 Cid skrev (29 minutter siden): Så Anton er ikke pågrepet av Voight? 😉😉 Freyja Valkyrie skrev (34 minutter siden): Når noen ringer på hos Hoppe, er det dette de møter 🐶🐶🥰🥰 Freyja Valkyrie skrev (39 minutter siden): Nå sitter Hoppe og skrive på sin nye bok Den får tittelen: "Zen og kunsten å vedlikeholde et hoppetau" Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Isbilen har alltid mer is og om det skulle virkelig gå tomt...så kommer det nye biler i fleng. Ja, det er likesom en del av leken og alle kan delta og alle vet at det kan bli gjort. De kommer til invaderingsadressen og kun det. Min enslige adresse er det bare meg som vet om. Tenkte nok det ja. Han blir tvunget til å blunke. Åja, favoritten min helt sikkert det. SVK skrev (2 timer siden): Stemmer! Hoppes favoritt-onkel kommer! SVK skrev (2 timer siden): Anton blunk to ganger om Hoppe truer deg med kjevla til å nekte for at du har snakket med meg. Anton: *Blunk, blunk* 😉😉 Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Nå har hele slekta til Hoppe invadert hjemstedet hennes. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135112 Del Skrevet 3. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. august #135113 Del Skrevet 3. august 2 hours ago, SVK said: Stemmer! Hoppes favoritt-onkel kommer! @An0nymBruker Du er savnet mer enn du aner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #135114 Del Skrevet 3. august SVK skrev (49 minutter siden): @An0nymBruker Du er savnet mer enn du aner! Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #135115 Del Skrevet 3. august Nå skriver Hoppe mail til Nidar og forlanger at denne kommer på marked igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #135116 Del Skrevet 3. august Dette er Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 3. august #135117 Del Skrevet 3. august Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Dette er Anton Anton får masse proteiner av å spise iskrem med peanøtter!💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #135118 Del Skrevet 3. august Hoppe har handlet godis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. august #135119 Del Skrevet 3. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Tar tid, for det må mediteres mye før den er ferdig. DER liker jeg meg! Nei, han er en fri mann. Hun er også venner av folk som heter det ja. Hva med Voight da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #135120 Del Skrevet 3. august Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Hoppe har handlet godis Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Nå skriver Hoppe mail til Nidar og forlanger at denne kommer på marked igjen Cassidy Tvillingene har aldri smakt den, men vi synes at den ser digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå