Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135081 Del Skrevet 2. august SVK skrev (5 minutter siden): Enig! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135082 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Kun det beste for Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135083 Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Nå kommer Anton for å avsløre noen av brukerene på KG.🫣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #135084 Del Skrevet 2. august 3 minutter siden, Kassettspiller said: Kun det beste for Hoppe! Enig og det er hva Anton sier også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135085 Del Skrevet 2. august SVK skrev (3 minutter siden): Enig og det er hva Anton sier også! Han er drevet av ærlighet og kjærlighet!😚 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #135086 Del Skrevet 2. august Just now, Kassettspiller said: Han er drevet av ærlighet og kjærlighet!😚 Anton er en hedersmann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135087 Del Skrevet 2. august SVK skrev (2 minutter siden): Enig og det er hva Anton sier også! Ja Cassidy Tvillingene tenker at det er både det Anton og Kredittkortet hans sier vi.💳💳😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135088 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Nå kommer Anton for å avsløre noen av brukerene på KG.🫣 Ja Cassidy Tvillingene tenker at det kommer til å bli skikkelig spennende vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135089 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Han er drevet av ærlighet og kjærlighet!😚 SVK skrev (1 minutt siden): Anton er en hedersmann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135090 Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene tenker at det kommer til å bli skikkelig spennende vi.😉😉 Tror Anton tilgir meg😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135091 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tror Anton tilgir meg😉 Cassidy Tvillingene skal legge inn et godt ord for deg hos Anton vi.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135092 Del Skrevet 2. august (endret) SVK skrev (9 minutter siden): Anton er en hedersmann! Han fortjener is fra isbilen🥰 Men Hoppe vil ha den isen Anton valgte! Endret 2. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135093 Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal legge inn et godt ord for deg hos Anton vi.🥰🥰 Så er det alltid en mulighet for å redigere svar i ettertid, hehe😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135094 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Så er det alltid en mulighet for å redigere svar i ettertid, hehe😉 Ja det stemmer, Cassidy Tvillingene har også redigert en del svar her vi.😉😉 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Han fortjener is fra isbilen🥰 Men Hoppe vil den isen Anton valgte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135095 Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det stemmer, Cassidy Tvillingene har også redigert en del svar her vi.😉😉 🤨📸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135096 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): 🤨📸 Cassidy Tvillingene ser at vi blir fotografert her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. august #135097 Del Skrevet 3. august Nå trener Hoppe bicepsen. Hoppe har de største armene i Lønneberget. Hun har fått mye trening med kjevla og stekepanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august #135098 Del Skrevet 3. august Jeg...er...helt...sjokkert...over...hva...dere...velger...å...løgne...om..meg...og...min...venn...Anton. Ingenting er sant og det kommer det aldri til å bli i all evighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. august #135099 Del Skrevet 3. august 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg...er...helt...sjokkert...over...hva...dere...velger...å...løgne...om..meg...og...min...venn...Anton. Ingenting er sant og det kommer det aldri til å bli i all evighet. Anton lurer på hvorfor du skriver på Kvinneguiden at dere kun er venner, men hver gang du bruker kredittkortet hans så sier du det er greit fordi dere er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august #135100 Del Skrevet 3. august Du har nok ikke snakket med Anton, for han er innom her nå og har en slurp kaffe og en prat. Fy SVK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå