Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135041 Del Skrevet 2. august SVK skrev (2 minutter siden): Som vi sier i Lønnebladet. Fake news er bedre enn ingen news. Får håpe du får en god snork og drømmer om masse iskrem. Det håper Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. august #135042 Del Skrevet 2. august Anton har sett seg lei på all sjikane og bestemt seg å eksponere alle KG-brukerkes internettshistorikk til pressen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #135043 Del Skrevet 2. august 1 minutt siden, KnekkeBørre said: Anton har sett seg lei på all sjikane og bestemt seg å eksponere alle KG-brukerkes internettshistorikk til pressen. Selv har jeg googlet: Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135044 Del Skrevet 2. august KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Anton har sett seg lei på all sjikane og bestemt seg å eksponere alle KG-brukerkes internettshistorikk til pressen. Ha Ha, den likte Cassidy Tvillingene vi visste at Anton kom til å dra den ultimate rampestreken her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135045 Del Skrevet 2. august SVK skrev (3 minutter siden): Selv har jeg googlet: Google. Jeg har googlet søte kattunger. Tror vi skal være trygge, for vi er jo tross alt veldig snille! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135046 Del Skrevet 2. august SVK skrev (3 minutter siden): Selv har jeg googlet: Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135047 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg har googlet søte kattunger. Tror vi skal være trygge, for vi er jo tross alt veldig snille! Cassidy Tvillingene er veldig glade i katter og kattunger vi.😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135048 Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Bedre enn å google bing😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135049 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Bedre enn å google bing😉 Cassidy Tvillingene er helt enige.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135050 Del Skrevet 2. august (endret) Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i katter og kattunger vi.😻😻 Hoppe er Batmann og passer på alle søte katter i natt! Endret 2. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #135051 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hoppe er Batmann og passer på alle søte katter i natt! Cassidy Tvillingene tenker at hun kanskje er Batgirl vi.😉😉🦇🦇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135052 Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at hun kanskje er Batgirl vi.😉😉🦇🦇 Anton tar av og til over jobben, slik at Hoppe kan få en god natts søvn.😉💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #135053 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (53 minutter siden): Kan bekrefte at dette stemmer. Jeg er nemlig Gus. Jeg har fus på gus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #135054 Del Skrevet 2. august Hoppe får en ny nabo i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #135055 Del Skrevet 2. august KnekkeBørre skrev (22 minutter siden): Anton har sett seg lei på all sjikane og bestemt seg å eksponere alle KG-brukerkes internettshistorikk til pressen. Jeg finner han og hiver han ut av verandaen lol. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135056 Del Skrevet 2. august Cid skrev (2 minutter siden): Jeg finner han og hiver han ut av verandaen lol. Du har såpass mye rart på loggen din du da...😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #135057 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Du har såpass mye rart på loggen din du da...😌 Flere sider som starter på you. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #135058 Del Skrevet 2. august ....tube! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #135059 Del Skrevet 2. august (endret) Hoppe har vel kun strikke-sider i sin nettleser-historikk. Endret 2. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #135060 Del Skrevet 2. august 1 minutt siden, SVK said: Hoppe har vel kun strikke-sider i sin nettleser-historikk. Iskrem-sider har hun nok ogå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå