Kassettspiller Skrevet 2. august #134981 Del Skrevet 2. august (endret) Hoppe skal snart dra ut i storbyen for å gjøre jobben sin. Hun er nemlig Batman. Skjønner at dette kommer som en overraskelse for mange, siden hun kun viser seg i kostymen til Supermann. Men nå er hemmeligheten ute!🤯 Endret 2. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134982 Del Skrevet 2. august 1 minutt siden, Kassettspiller said: Hoppe skal snart dra ut i storbyen for å gjøre jobben sin. Hun er nemlig Batman. Skjønner at dette kommer som en overraskelse for mange, siden hun kun viser seg i kostymen til Supermann. Men nå er hemmeligheten ute!🤯 Anton er Robin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134983 Del Skrevet 2. august SVK skrev (2 minutter siden): Anton er Robin. 🤯🤯🤯🤯 Anton jobber to jobber samtidig stakkar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134984 Del Skrevet 2. august Freyja Valkyrie skrev (6 minutter siden): Nå spiser Hoppe nylaget iskrem rett fra fabrikken Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Store Vemmelige Kjempe lyver om meg. SVK skrev (8 minutter siden): Klassisk Hoppe! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134985 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 🤯🤯🤯🤯 Anton jobber to jobber samtidig stakkar. SVK skrev (3 minutter siden): Anton er Robin. Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hoppe skal snart dra ut i storbyen for å gjøre jobben sin. Hun er nemlig Batman. Skjønner at dette kommer som en overraskelse for mange, siden hun kun viser seg i kostymen til Supermann. Men nå er hemmeligheten ute!🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. august #134986 Del Skrevet 2. august En nydelig hund som passer for en Hoppe 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134987 Del Skrevet 2. august (endret) 12 minutter siden, Hoppetaujenta said: Store Vemmelige Kjempe lyver om meg. Det er sånn jeg Foxxy Hoppy ser ut: Beklager Hoppe. Jeg skal huske på hvordan du ser ut til neste gang! Endret 2. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134988 Del Skrevet 2. august SVK skrev (1 minutt siden): Beklager Hoppe. Jeg skal huske på hvordan du ser ut til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134989 Del Skrevet 2. august Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): En nydelig hund som passer for en Hoppe 🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig søt hund.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134990 Del Skrevet 2. august (endret) 21 minutter siden, Hoppetaujenta said: Store Vemmelige Kjempe lyver om meg. Det er sånn jeg Foxxy Hoppy ser ut: Jeg skjønner også nå hvorfor Antons kredittkort koker etter at du har vært hos frisøren. Anton sa han ikke skjønte at hvordan så små klær kunne koste så mye! Endret 2. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134991 Del Skrevet 2. august SVK skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner også nå hvorfor Antons kredittkort koker etter at du har vært hos frisøren. Anton sa han ikke skjønte at hvordan så små klær kunne koste så mye! Cassidy Tvillingene har hørt at Anton må bruke hansker når han holder kredittkortet sitt sånn at han ikke brenner seg på fingrene.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134992 Del Skrevet 2. august (endret) 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene har hørt at Anton må bruke hansker når han holder kredittkortet sitt sånn at han ikke brenner seg på fingrene.😉😉 Stemmer! RIP Antons kredittkort. Endret 2. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134993 Del Skrevet 2. august SVK skrev (2 minutter siden): RIP Antons kredittkort. Når er begravelsen?😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134994 Del Skrevet 2. august (endret) 7 minutter siden, Kassettspiller said: Når er begravelsen?😢 Denne helga. Det kommer til å bli mye gråting når Anton ser regningen. Hoppe har allerede søkt om nytt kredittkort i Antons navn. Endret 2. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134995 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Når er begravelsen?😢 Cassidy Tvillingene gjetter at begravelsen er når kredittkortet til Anton viser null vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134996 Del Skrevet 2. august (endret) SVK skrev (6 minutter siden): Denne helga. Det kommer til å bli mye gråting når Anton ser regningen. Hoppe har allerede søkt om nytt kredittkort i Antons navn. Det høres ut som helgen blir både tårevåt og dyr! Hoppe må kanskje investere i en vanntett lommebok for at kortet skal overleve. Endret 2. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134997 Del Skrevet 2. august SVK skrev (3 minutter siden): Denne helga. Det kommer til å bli mye gråting når Anton ser regningen. Hoppe har allerede søkt om nytt kredittkort i Antons navn. Hoppe 😉😉 SVK skrev (8 minutter siden): Stemmer! RIP Antons kredittkort. 💳💳💔💔🌹🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134998 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det høres ut som helgen blir både tårevåt og dyrt! Hoppe må kanskje investere i en vanntett lommebok for at kortet skal overleve. Det tror Cassidy Tvillingene også at hun må.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134999 Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Det tror Cassidy Tvillingene også at hun må.😉😉 Hoppe holdt en rørende tale om overforbruk, men måtte avslutte tidlig da hun ble avbrutt av banken som ringte og sa at Antons nye kort var klart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #135000 Del Skrevet 2. august Tror jeg legger meg og gråter nå allerede, for dette var triste feik njuser Freyja Valkyrie skrev (38 minutter siden): Nå spiser Hoppe nylaget iskrem rett fra fabrikken . Så vidunderlig en iskrem.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå