Kassettspiller Skrevet 2. august #134941 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Helt i orden, bare det ikke blir sånn kliss som en ikke får av igjen ved vanlig dusj. Isåfall er det Cid som saboterer! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134942 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Isåfall er det Cid som saboterer! Meget mulig ja. Han er en snill gutt, men akk så rampete mot meg. Da vanker det en liten straff. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134943 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Meget mulig ja. Han er en snill gutt, men akk så rampete mot meg. Da vanker det en liten straff. Han har nok noen rampestreker på lur...😌 Vi får se om han avslører seg selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134944 Del Skrevet 2. august Han gjør alltid det, men det er mulig at han akkurat nå sover og har låst seg inne i sin snekkerbod ...med mange hengelåser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134945 Del Skrevet 2. august Om noen timer vekkes han med rosa vann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #134946 Del Skrevet 2. august Jeg har rømt hjemmefra 🚌🚏🏃♂️🛖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #134947 Del Skrevet 2. august Nå leter Anton og Hoppe etter meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134948 Del Skrevet 2. august ALLE leter etter deg. Dyr og demoner også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #134949 Del Skrevet 2. august 🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134950 Del Skrevet 2. august Se på Cid! Han jogger så fort i redsel at vi ser TRE varianter av ham på en gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #134951 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Se på Cid! Han jogger så fort i redsel at vi ser TRE varianter av ham på en gang! Fordi dere er full? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134952 Del Skrevet 2. august Neiiii... DU vet jo at jeg ikke drikker alkohol! Det er nok din løpestil og hurtighet som er saken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134953 Del Skrevet 2. august Cid skrev (27 minutter siden): Fordi dere er full? Full av det rosa vannet i bassenget😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #134954 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jooooo... DU vet jo at jeg elsker drikker alkohol! Det er nok min fyllesyke og festing som er saken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134955 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Hygg dere. Snakkes. Det stemmer. Hun kjenner på en begynnende glede over å ha holdt ut alle disse ukene i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134956 Del Skrevet 2. august (endret) 10 hours ago, Hoppetaujenta said: Min var bare noen timer gammel og hadde rikelig med "smøring" og kanel/sukker både i og på seg. Fyttikatta så god den var. Ååååå...snøft! Jeg har et par ganger kjøpt noen små greier som liksom skal være gode, men er veldig tørre i forhold. Disse her. Jeg skulle til å skrive at det er godt med smør på kanelbollene. Leste at å bruke mye smør var "hemmeligheten" for Maaemo når de lager sine luksus-kanelboller. Mye smør og at de er helt ferske. Begge deler kan man jo få til når man lager dem selv hjemme. Enig i at Gifflar er alt for tørt. Endret 2. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134957 Del Skrevet 2. august SVK skrev (3 minutter siden): Jeg skulle til å skrive at det er godt med smør på kanelbollene. Leste at å bruke mye smør var "hemmeligheten" for Maaemo når de lager sine luksus-kanelboller. Mye smør og at de er helt ferske. Begge deler kan man jo få til når man lager dem selv hjemme. Enig i at gifflar er alt for tørt. Cassidy Tvillingene er også enige, vi synes også at Gifflar er altfor tørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134958 Del Skrevet 2. august Anton tar en sang for Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134959 Del Skrevet 2. august SVK skrev (5 minutter siden): Anton tar en sang for Hoppe: Cassidy Tvillingene hører Anton der han spiller gitar og synger vi.🎸🎸😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134960 Del Skrevet 2. august SVK skrev (21 minutter siden): Anton tar en sang for Hoppe: Looking for Freedom, skulle nesten tro at Anton hinter til noe.😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå