Gjest SVK Skrevet 2. august #134921 Del Skrevet 2. august 2 minutter siden, Kassettspiller said: Men Hoppe elsker å vise seg frem med de fine sløyfene!😍 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134922 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Men Hoppe elsker å vise seg frem med de fine sløyfene!😍 SVK skrev (10 minutter siden): Neste gang Hoppe raner en bank bør hun kanskje ta av seg sløyfene slik at hun ikke er så gjenkjennelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134923 Del Skrevet 2. august Jeg har lest hele fortellingen her inne og må si at dere har en insisterende fantasi alle sammen. En ting var riktig; meg som går inn og ut av butikk med en stor sekk garn... Ellers not so much... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134924 Del Skrevet 2. august 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har lest hele fortellingen her inne og må si at dere har en insisterende fantasi alle sammen. En ting var riktig; meg som går inn og ut av butikk med en stor sekk garn... Ellers not so much... Så det var garn som var i den store sekken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134925 Del Skrevet 2. august 27 minutter siden, Hoppetaujenta said: En ting var riktig; meg som går inn og ut av butikk med en stor sekk garn... Ellers not so much... Er sløyfene der for å flørte deg til gratis garn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134926 Del Skrevet 2. august (endret) SVK skrev (27 minutter siden): Så det var garn som var i den store sekken! ...ja... SVK skrev (11 minutter siden): Er sløyfene der for å flørte deg til gratis garn? Jeg forsøker jo å blende inn så godt jeg kan vettu. Jeg mener; damer og pynt og sånn. Personlig syns at det hadde holdt med den flotte lua der, men man gjør det man kan for å gå i et med omgivelsene. Endret 2. august av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134927 Del Skrevet 2. august Åååå...nå har jeg spist en hel, stor kanelsnurr til frokost. Det var herrrlig! *fristefriste* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. august #134928 Del Skrevet 2. august 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Åååå...nå har jeg spist en hel, stor kanelsnurr til frokost. Det var herrrlig! *fristefriste* Digger kanelboller. Har lyst til å lage mine egne snart. Synes kanelboller er best når de er helt ferske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134929 Del Skrevet 2. august SVK skrev (6 minutter siden): Digger kanelboller. Har lyst til å lage mine egne snart. Synes kanelboller er best når de er helt ferske! Min var bare noen timer gammel og hadde rikelig med "smøring" og kanel/sukker både i og på seg. Fyttikatta så god den var. Ååååå...snøft! Jeg har et par ganger kjøpt noen små greier som liksom skal være gode, men er veldig tørre i forhold. Disse her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134930 Del Skrevet 2. august Nå spiser jeg litt avkjølende frokostdessert og det er syrlig himmelsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134931 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå spiser jeg litt avkjølende frokostdessert og det er syrlig himmelsk. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Min var bare noen timer gammel og hadde rikelig med "smøring" og kanel/sukker både i og på seg. Fyttikatta så god den var. Ååååå...snøft! Jeg har et par ganger kjøpt noen små greier som liksom skal være gode, men er veldig tørre i forhold. Disse her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #134932 Del Skrevet 2. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #134933 Del Skrevet 2. august Nå savner hun sommeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134934 Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hygg dere. Snakkes. Cid skrev (24 minutter siden): Nå savner hun IKKE sommeren. Det stemmer. Hun kjenner på en begynnende glede over å ha holdt ut alle disse ukene i år også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #134935 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hygg dere. Snakkes. Det stemmer. Hun kjenner på en begynnende glede over å ha holdt ut alle disse ukene i år også. Sender deg masse ☀️☀️☀️☀️☀️☀️ 😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134936 Del Skrevet 2. august Hoppe ønsker seg en basseng i hagen. 🥰🩱 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134937 Del Skrevet 2. august (endret) Sender Cid tusen ganger tilbake!!! 👺👺👺 / Ja, det vil hun gjerne ha nå, KS! Endret 2. august av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august #134938 Del Skrevet 2. august Med rosa vann!😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august #134939 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Sender Cid tusen ganger tilbake!!! 👺👺👺 / Ja, det vil hun gjerne ha nå, KS! 🔐🛖🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #134940 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (23 minutter siden): Med rosa vann!😍 Helt i orden, bare det ikke blir sånn kliss som en ikke får av igjen ved vanlig dusj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå