Cid Skrevet 31. juli #134821 Del Skrevet 31. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg er aldri sint og i alle fall ikke når jeg nesten sover. 💤 Er Anton sint? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. juli #134822 Del Skrevet 31. juli Anton den strenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #134823 Del Skrevet 31. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg er aldri sint og i alle fall ikke når jeg nesten sover. 💤 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vi Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #134824 Del Skrevet 31. juli Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja det synes Cassidy Tvillingene også. Hoppe er våken nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #134825 Del Skrevet 31. juli Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hoppe er våken nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #134826 Del Skrevet 1. august Cid skrev (1 minutt siden): Er Anton sint? Nei, nå sover han nok og jeg vet egentlig ikke, for jeg ser ham jo ikke. Cid skrev (1 minutt siden): Anton den strenge. Bare av og til når det trengs og du vet hvorfor. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vi Hoppe. Takk...håper det slår til om litt. Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hoppe er våken nå! Det tror jeg nok var å overdrive litt. Hun er supertrøtt skal jeg si dere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august #134827 Del Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei, nå sover han nok og jeg vet egentlig ikke, for jeg ser ham jo ikke. Bare av og til når det trengs og du vet hvorfor. Takk...håper det slår til om litt. Det tror jeg nok var å overdrive litt. Hun er supertrøtt skal jeg si dere. Vokter dyra gamingbua i natt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #134828 Del Skrevet 1. august Det vil de ikke opplyse om og jeg har fått munnkurv. De liker overraskelsesmomentet, skulle jeg hilse og si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august #134829 Del Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det vil de ikke opplyse om og jeg har fått munnkurv. De liker overraskelsesmomentet, skulle jeg hilse og si. 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #134830 Del Skrevet 1. august Vær på vakt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august #134831 Del Skrevet 1. august 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #134832 Del Skrevet 1. august Det har du rett i. SoS - jeg må i seng - natta en gang til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #134833 Del Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Det har du rett i. SoS - jeg må i seng - natta en gang til. Cid skrev (31 minutter siden): 🆘 Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Vær på vakt! Cid skrev (42 minutter siden): 🥺 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Det vil de ikke opplyse om og jeg har fått munnkurv. De liker overraskelsesmomentet, skulle jeg hilse og si. Cid skrev (46 minutter siden): Vokter dyra gamingbua i natt? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Nei, nå sover han nok og jeg vet egentlig ikke, for jeg ser ham jo ikke. Bare av og til når det trengs og du vet hvorfor. Takk...håper det slår til om litt. Det tror jeg nok var å overdrive litt. Hun er supertrøtt skal jeg si dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august #134834 Del Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Det har du rett i. SoS - jeg må i seng - natta en gang til. SoS ja? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #134835 Del Skrevet 1. august Cid skrev (5 minutter siden): SoS ja? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #134836 Del Skrevet 1. august SoS er og blir ABBA-sangen for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #134837 Del Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): SoS er og blir ABBA-sangen for meg. Ja det er og blir det for Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #134838 Del Skrevet 1. august Cassidy Tvillingene skal noen ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #134839 Del Skrevet 1. august God tur og velkommen tilbake like før jeg skal legge meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #134840 Del Skrevet 1. august Joda, det er varmt i dag også. Pleier å stå på verre utpå ettermiddagen, så vi stålsetter oss...ordet og meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå