Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #134481 Del Skrevet 28. juli SVK skrev (1 time siden): Du sier du ikke er gift med Anton, men du kjenner hver krik og krok på kroppen hans? Neeeeeeei, det er da han som har sagt det selv. Han liker ikke klussing på vår naturlige hud. SVK skrev (58 minutter siden): Jeg trenger da ikke sniklytte når du snorker så høyt at alle i hele Norge og Sverige hører deg snorke! Må jeg skaffe meg nasjonalt snorkefilter nå? Var da som filleren det! SVK skrev (40 minutter siden): Nå er snart sommeren over og Hoppe kan synge om sommerflørten: Det der er ikke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. juli #134482 Del Skrevet 28. juli (endret) 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det der er ikke meg. Klassisk Hoppe! Endret 28. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #134483 Del Skrevet 28. juli Nei. DET var ikke meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #134484 Del Skrevet 28. juli SVK skrev (2 timer siden): Nå er snart sommeren over og Hoppe kan synge om sommerflørten: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. juli #134485 Del Skrevet 28. juli Just now, Ciaran og Ciara said: Hoppe kaller seg selv for Hoppe McFlørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. juli #134486 Del Skrevet 28. juli Og om sommeren så er det Hoppe spesial: Hoppe McSommerflørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juli #134487 Del Skrevet 28. juli Nå er hun 3 måneder på vei 🤰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juli #134488 Del Skrevet 28. juli SVK skrev (Akkurat nå): Og om sommeren så er det Hoppe spesial: Hoppe McSommerflørt. McKody. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juli #134489 Del Skrevet 28. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #134490 Del Skrevet 28. juli Så absolutt ikke. Snart er det august og bare den er over så kommer kjøligere tider. Det tenker hun på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #134491 Del Skrevet 28. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Så absolutt ikke. Snart er det august og bare den er over så kommer kjøligere tider. Det tenker hun på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #134492 Del Skrevet 28. juli SVK skrev (5 minutter siden): Hoppe kaller seg selv for Hoppe McFlørt. SVK skrev (2 minutter siden): Og om sommeren så er det Hoppe spesial: Hoppe McSommerflørt. Cassidy Tvillingene gjetter at vi kan lese mer om det i Lønnebladet.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. juli #134493 Del Skrevet 28. juli Just now, Hoppetaujenta said: Snart er det august og bare den er over så kommer kjøligere tider. Da kan jeg fortelle Anton at jeg fryser. Klassisk Hoppe McFlørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. juli #134494 Del Skrevet 28. juli Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at vi kan lese mer om det i Lønnebladet.😉😉 Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #134495 Del Skrevet 28. juli SVK skrev (Akkurat nå): Klassisk Hoppe McFlørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #134496 Del Skrevet 28. juli SVK skrev (Akkurat nå): Absolutt! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #134497 Del Skrevet 28. juli HUff. Jeg gir NESTEN opp nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. juli #134498 Del Skrevet 28. juli (endret) 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Noen kan alle triksene i boka. Hoppe skrev boka! Endret 28. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juli #134499 Del Skrevet 28. juli Cid skrev (6 minutter siden): Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Så absolutt ikke. Snart er det august og bare den er over så kommer kjøligere tider. Det tenker hun på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #134500 Del Skrevet 28. juli SVK skrev (1 minutt siden): Noen kan alle triksene i boka. Hoppe skrev boka! Cassidy Tvillingene tenker at du er inne på noe der vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå