Cid Skrevet 27. juli #134401 Del Skrevet 27. juli Hoppe lukter pultost og rødvin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134402 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (1 minutt siden): Takk for forklaringen. Er du fortsatt den samme storsjarmøren som du var på ungdomskolen? Absolutt ikke. 😊 Hadde fordelen av å bli oppdratt i et hjem med bare kvinner, så i ungdommen hadde jeg "inside information" jeg kunne dra nytte av når det gjaldt å innynde meg hos jentene. I voksen alder ser jeg at noen maskuline forbilder i oppveksten hadde vært gunstig. Kvinner ønsker gjerne noe annet enn en pusete emo. 😂 Men jeg er fortsatt god på å havne i venne-sonen 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134403 Del Skrevet 27. juli Ordet lukter skrellet løk og urin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134404 Del Skrevet 27. juli (endret) 1 minutt siden, KnekkeBørre said: Absolutt ikke. 😊 Hadde fordelen av å bli oppdratt i et hjem med bare kvinner, så i ungdommen hadde jeg "inside information" jeg kunne dra nytte av når det gjaldt å innynde meg hos jentene. I voksen alder ser jeg at noen maskuline forbilder i oppveksten hadde vært gunstig. Kvinner ønsker gjerne noe annet enn en pusete emo. 😂 Men jeg er fortsatt god på å havne i venne-sonen 😉 Skjønner og takk for svar! Endret 27. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134405 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (5 minutter siden): Rart han ikke ble feit etter å nesten daglig ha spist pizza i 10 år O.o God forbrenning. Blokkerte arterier og seriøs vitaminmangel.. Det er min gjetning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134406 Del Skrevet 27. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser iskrem nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134407 Del Skrevet 27. juli Dette er Anton i sine yngre dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134408 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (1 minutt siden): Skjønner og takk for svar! Null stress, amigo 😊 Alltid hyggelig å konversere med Deg 🫡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134409 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Null stress, amigo 😊 Alltid hyggelig å konversere med Deg 🫡 Bedre enn å konvertere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134410 Del Skrevet 27. juli Just now, KnekkeBørre said: Null stress, amigo 😊 Alltid hyggelig å konversere med Deg 🫡 I like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134411 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (2 minutter siden): Dette er Anton i sine yngre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134412 Del Skrevet 27. juli Nå blir Anton obdusert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134413 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (1 minutt siden): Nå blir Anton obdusert. Fant patologen noe gøyalt da? Noen fremmedlegemer i rumpehullet kanskje..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134414 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Fant patologen noe gøyalt da? Noen fremmedlegemer i rumpehullet kanskje..? Er liket hans som blir obdusert, han omkom i en bilulykke i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134415 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (6 minutter siden): Bedre enn å konvertere. Salam alaikum, baby 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134416 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Salam alaikum, baby 🥳 Konvertittentei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134417 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (Akkurat nå): Er liket hans som blir obdusert, han omkom i en bilulykke i går Ikke overraskende. Han han var en ræva sjåfør.. Men det var vel fortsatt en patolog som gjennomførte obduksjonen? Det var vel ikke Myggfrid fra Coop Extra som gjorde det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134418 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Ikke overraskende. Han han var en ræva sjåfør.. Men det var vel fortsatt en patolog som gjennomførte obduksjonen? Det var vel ikke Myggfrid fra Coop Extra som gjorde det? Jo, hun høster og selger organene hans på svartebørsen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134419 Del Skrevet 27. juli Anton kommer forøvrig tilbake i live ved midnatt 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134420 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (3 minutter siden): Konvertittentei. Hizbollah Pinnsvin 🦔 💥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå