Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134381 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (1 minutt siden): Nå blir hun rørt av historier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134382 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (6 minutter siden): Nå blir hun rørt av historier. Moralen i første historie.. Ikke lev på Pizza. Helsa har ikke godt av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134383 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Moralen i første historie.. Ikke lev på Pizza. Helsa har ikke godt av det. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134384 Del Skrevet 27. juli 32 minutter siden, KnekkeBørre said: Sånn var nå dynamikken på den tiden.. Jeg husker godt at jeg i løpet av få uker var både begjært og uønsket av samtlige jenter i klassen min.. Alle ukepengene mine ble brukt på Date- parfymer i på den tiden.. Alle jentene i klassetrinnet luktet likt på et tidspunkt 😂 Brukte alle jentene lik parfyme? Selv husker jeg at alle guttene i min klasse brukte Axe deodorant. Så etter gymtimen så var det det det luktet i hele klasserommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134385 Del Skrevet 27. juli (endret) Anton lukter Old Spice og hvitløk. 🧄 Endret 27. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134386 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (3 minutter siden): Anton lukter Old Spice og hvitløk. 🧄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134387 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (1 minutt siden): Brukte alle jentene lik parfyme? Selv husker jeg at alle guttene i min klasse brukte Axe deodorant. Så etter gymtimen så var det det det luktet i hele klasserommet. Etter en stund hadde jeg gitt den samme parfymen i gave til alle jentene. Derfor den monotone duften i jentegarderoben 😉 Axe ble en gjenganger på ungdomskolen. Før åttendeklasse gikk vi for prepubertal kroppslukt. Funka fint det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134388 Del Skrevet 27. juli 1 minutt siden, KnekkeBørre said: Etter en stund hadde jeg gitt den samme parfymen i gave til alle jentene. Derfor den monotone duften i jentegarderoben 😉 Takk for forklaringen. Er du fortsatt den samme storsjarmøren som du var på ungdomskolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134389 Del Skrevet 27. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på TV nå vi.📺📺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134390 Del Skrevet 27. juli Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på TV nå vi.📺📺 Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134391 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (2 minutter siden): Stemmer! Og Cassidy Tvillingene tenker at vi vet hvem av dem på bildet som er favoritten hennes.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134392 Del Skrevet 27. juli 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Og Cassidy Tvillingene tenker at vi vet hvem av dem på bildet som er favoritten hennes.😉😉 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134393 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (27 minutter siden): Moralen i første historie.. Ikke lev på Pizza. Helsa har ikke godt av det. Rart han ikke ble feit etter å nesten daglig ha spist pizza i 10 år O.o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134394 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (16 minutter siden): Anton lukter Old Spice og hvitløk. 🧄 Han skreller hvitløken. SVK skrev (7 minutter siden): Stemmer! Han oppe til venstre ser ut som John Travolta 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134395 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (2 minutter siden): Jeg også! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134396 Del Skrevet 27. juli (endret) Just now, Cid said: Han oppe til venstre ser ut som John Travolta 😆 Enig! Så det ikke før du sa det, men er helt enig! Endret 27. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134397 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (Akkurat nå): Han skreller hvitløken. Han oppe til venstre ser ut som John Travolta 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134398 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (Akkurat nå): Enig! Så det ikke før du sa det, men er helt enig! Artig klein serie da Anton er forresten sønnen til Hasselhoff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134399 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (Akkurat nå): Enig! Så det ikke før du sa det, men er helt enig! Cassidy Tvillingene er også helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134400 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (Akkurat nå): Artig klein serie da Anton er forresten sønnen til Hasselhoff. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå