Gjest SVK Skrevet 27. juli #134361 Del Skrevet 27. juli 28 minutter siden, KnekkeBørre said: For en herlig tid det var. Jeg tror faktisk jeg og Hoppe var kjærester fra starten på heimkunnskapstimen og helt ut til midten av O-fagstimen før hun dumpet meg via Vibeke til fordel for han dusten Kenneth i 6B.. Bare fordi han hadde så fine krøller i hockeysveisen sin og den nyeste Poco Loco genseren Det høres ut som Hoppe. Men kjenner jeg Hoppe rett å sjonglerte hun mellom så mange gutter at hun har helt glemt at hun dumpet deg for dusten Kenneth i 6B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134362 Del Skrevet 27. juli 43 minutter siden, Sola de said: Og ikke minst kysset dem Hoppe var og er kjent for kyssene sine. I tillegg til lassoen hennes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #134363 Del Skrevet 27. juli 6 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene Digger den tegnefilmen der. Husker jeg syntes Ursula var skummel som barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134364 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe var og er kjent for kyssene sine. I tillegg til lassoen hennes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134365 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (Akkurat nå): Husker jeg syntes Ursula var skummel som barn. Cassidy Tvillingene synes at Ursula var både skummel og kul da vi var barn.😱😱😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134366 Del Skrevet 27. juli Nå snuser hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134367 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (3 minutter siden): Det høres ut som Hoppe. Men kjenner jeg Hoppe rett å sjonglerte hun mellom så mange gutter at hun har helt glemt at hun dumpet deg for dusten Kenneth i 6B. Sånn var nå dynamikken på den tiden.. Jeg husker godt at jeg i løpet av få uker var både begjært og uønsket av samtlige jenter i klassen min.. Alle ukepengene mine ble brukt på Date- parfymer i på den tiden.. Alle jentene i klassetrinnet luktet likt på et tidspunkt 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134368 Del Skrevet 27. juli Ordet sniffer koka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134369 Del Skrevet 27. juli Mens Anton sniffer anus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134370 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (Akkurat nå): Nå snuser hun. Snus er kult ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134371 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (Akkurat nå): Mens Anton sniffer anus. Sikker på at det ikke var snus med smak av anis? Typ lakris? Epok nr.4 for å være jævlig presis. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134372 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Snus er kult ❤️ Cassidy Tvillingene vil sette en U foran kult i den saken vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134373 Del Skrevet 27. juli Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vil sette en U foran kult i den saken vi.😉😉 Åkkei da 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134374 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Åkkei da 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134375 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Sikker på at det ikke var snus med smak av anis? Typ lakris? Epok nr.4 for å være jævlig presis. Han og ordet rimmer hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134376 Del Skrevet 27. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli #134377 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (1 minutt siden): Han og ordet rimmer hverandre. Ordet rimmer jo ikke på Anton...? Når jeg tenker meg om, så er det veldig lite som rimmer på Anton.. Muligens "fantom" da.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #134378 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Ordet rimmer jo ikke på Anton...? Når jeg tenker meg om, så er det veldig lite som rimmer på Anton.. Muligens "fantom" da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134379 Del Skrevet 27. juli KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Ordet rimmer jo ikke på Anton...? Når jeg tenker meg om, så er det veldig lite som rimmer på Anton.. Muligens "fantom" da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #134380 Del Skrevet 27. juli Nå blir hun rørt av historier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå