Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134261 Del Skrevet 26. juli Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har betalt for madrassen min selv tenk. GOD NATT! over og ut herfra. ( 🌹 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134262 Del Skrevet 26. juli 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har betalt for madrassen min selv tenk. GOD NATT! over og ut herfra. ( 🌹 ) Natta Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134263 Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juli #134264 Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara skrev (41 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige. Det er vi også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134265 Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en god frokost i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134266 Del Skrevet 26. juli 12 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en god frokost i morgen. Hoppe har sendt Anton til Colombia for å hente ferske kaffe-bønner: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134267 Del Skrevet 26. juli Anton må også til Paris for å hente ferske baguetter før Hoppe står opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134268 Del Skrevet 26. juli Noen ganger lurer jeg på hvorfor Hoppe nekter for at hun bor med Anton nå det er Anton som må reise rundt i hele verden kun for at Hoppe skal bli fornøyd med frokosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134269 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe har sendt Anton til Colombia for å hente ferske kaffe-bønner: Ja og Cassidy Tvillingene vet at Anton ikke turte å si nei, for da vet han hva Fru Kjevle og Herr Steikepanne hadde svart.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134270 Del Skrevet 26. juli (endret) 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Ja og Cassidy Tvillingene vet at Anton ikke turte å si nei, for da vet han hva Fru Kjevle og Herr Steikepanne hadde svart.😉😉 Stemmer! Anton kjenner Fru Kjevle og Herr Steikepanne alt for godt! Endret 26. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134271 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (Akkurat nå): Noen ganger lurer jeg på hvorfor Hoppe nekter for at hun bor med Anton nå det er Anton som må reise rundt i hele verden kun for at Hoppe skal bli fornøyd med frokosten. 😉😉 SVK skrev (2 minutter siden): Anton må også til Paris for å hente ferske baguetter før Hoppe står opp: Cassidy Tvillingene tenker at hun vil bare ha det ferskeste av det ferske.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134272 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (Akkurat nå): Stemmer! Anton kjenner Fru Kjevle og Herr steikepanne alt for godt! Cassidy Tvillingene vet at Anton har hatt sine private møter med den duoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134273 Del Skrevet 26. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har betalt for madrassen min selv tenk. GOD NATT! over og ut herfra. ( 🌹 ) Anton måtte jobbe overtid for å få råd til overmadrass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134274 Del Skrevet 26. juli Nå har Anton og Hoppe stått opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juli #134275 Del Skrevet 26. juli Hoppe er her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134276 Del Skrevet 26. juli Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Hoppe er her På Farmen 2024? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juli #134277 Del Skrevet 26. juli Cid skrev (Akkurat nå): På Farmen 2024? Nei, det er et museum oppi Trøndelag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134278 Del Skrevet 26. juli Freyja Valkyrie skrev (46 minutter siden): Hoppe er her Cid skrev (46 minutter siden): På Farmen 2024? Cassidy Tvillingene synes at det er et fint bilde.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134279 Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli #134280 Del Skrevet 26. juli Aim bækk litt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå