Cid Skrevet 25. juli #134241 Del Skrevet 25. juli Maskinfører skrev (3 minutter siden): @Hoppetaujenta ligger og sover Sammen med Anton 👱🏼♀️👨🏼🛌 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134242 Del Skrevet 25. juli Maskinfører skrev (3 minutter siden): @Hoppetaujenta ligger og sover Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Heihei og neida....sto opp igjen, for jeg fikk ikke sovet. Må forsøke senga igjen straks. Trivelig at du er her. Cassidy Tvillingene synes også at det er trivelig å ha @Maskinfører tilbake her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. juli #134243 Del Skrevet 25. juli Cid skrev (21 minutter siden): Sammen med Anton 👱🏼♀️👨🏼🛌 Det er mulig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. juli #134244 Del Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er trivelig å ha @Maskinfører tilbake her.🥰🥰 Tusen takk ja det er det ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134245 Del Skrevet 26. juli Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er mulig Anton har mareritt og sparker rundt i senga. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juli #134246 Del Skrevet 26. juli Cid skrev (12 minutter siden): Anton har mareritt og sparker rundt i senga. Det stemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134247 Del Skrevet 26. juli Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det stemmer Han snorker også fælt, Hoppe sparker han ut av senga. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juli #134248 Del Skrevet 26. juli Cid skrev (Akkurat nå): Han snorker også fælt, Hoppe sparker han ut av senga. Det er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli #134249 Del Skrevet 26. juli Jeg er ennå ikke i senga og NÅR jeg kommer dit er jeg helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134250 Del Skrevet 26. juli 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg er ennå ikke i senga og NÅR jeg kommer dit er jeg helt alene. Selvsagt. Anton er jo på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134251 Del Skrevet 26. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg er ennå ikke i senga og NÅR jeg kommer dit er jeg helt alene. Ordet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli #134252 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (5 minutter siden): Selvsagt. Anton er jo på jobb. Oppe/nede: de sover hos seg selv for schwarte! Cid skrev (1 minutt siden): Ordet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134253 Del Skrevet 26. juli Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Oppe/nede: de sover hos seg selv for schwarte! Leter ulven og demonen etter oss nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134254 Del Skrevet 26. juli Maskinfører skrev (46 minutter siden): Tusen takk ja det er det ♥️♥️ Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134255 Del Skrevet 26. juli 16 minutter siden, Hoppetaujenta said: Oppe/nede: de sover hos seg selv for schwarte! Jeg skjønner at Anton prøver å holde skjult for deg at han må jobbe nattevakten på trikken for å betale for luksuslivet ditt. Men har du aldri lurt på hvordan Anton klarer å betale alt du kjøper på kredittkortet hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli #134256 Del Skrevet 26. juli (endret) Cid skrev (8 minutter siden): Leter ulven og demonen etter oss nå? Ja. Hører du prustingen bak deg? SVK er usnill nå. Endret 26. juli av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juli #134257 Del Skrevet 26. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. Hører du prustingen bak deg? SVK er usnill nå. Hjeeeeeeeelp meeeeeeeeeeeeg!!!!!! 🛖🔐🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juli #134258 Del Skrevet 26. juli (endret) 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: SVK traff spikeren på hodet nå. Det er bare sånn jeg er. Kos deg i senga som du kjøpte på Antons kredittkort. Med tanke på hva den kostet så bør du snorke som en snorkfrøken. Endret 26. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juli #134259 Del Skrevet 26. juli SVK skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner at Anton prøver å holde skjult for deg at han må jobbe nattevakten på trikken for å betale for luksuslivet ditt. Men har du aldri lurt på hvordan Anton klarer å betale alt du kjøper på kredittkortet hans? 😉😉 Cid skrev (4 minutter siden): Hjeeeeeeeelp meeeeeeeeeeeeg!!!!!! 🛖🔐🏃♂️ Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja. Hører du prustingen bak deg? SVK er usnill nå. SVK skrev (1 minutt siden): Det er bare sånn jeg er. Kos deg i senga som du kjøpte på Antons kredittkort. Med tanke på hva den kostet så bør du snorke som en snorkfrøken. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli #134260 Del Skrevet 26. juli Jeg har betalt for madrassen min selv tenk. GOD NATT! over og ut herfra. ( 🌹 ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå