Cid Skrevet 25. juli #134201 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (37 minutter siden): Hvem av dem er Hoppetaujenta? Jeg er ingen damer med kjevle eller stekepanne! Nei det er du ikke (Hun ble lei av Anton) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli #134202 Del Skrevet 25. juli 1 minutt siden, Cid said: Nei det er du ikke Rettet skrivefeilen nå. 1 minutt siden, Cid said: (Hun ble lei av Anton) Jeg håper du tuller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134203 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (Akkurat nå): Rettet skrivefeilen nå. Jeg håper du tuller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134204 Del Skrevet 25. juli Cid skrev (2 minutter siden): Nei det er du ikke (Hun ble lei av Anton) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juli #134205 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (1 time siden): Rettet skrivefeilen nå. Jeg håper du tuller. Nei nå bor hun hos Kody Brown (som venner) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli #134206 Del Skrevet 25. juli Jeg skjønner ikke hvordan Hoppe kan ha gått lei av Anton. Hun elsker jo Antons rumpe og kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134207 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (18 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan Hoppe kan ha gått lei av Anton. Hun elsker jo Antons rumpe og kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134208 Del Skrevet 25. juli Cid skrev (28 minutter siden): Nei nå bor hun hos Kody Brown (som venner) 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli #134209 Del Skrevet 25. juli 12 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Hoppe pleier å legge ting på gulvet kun for å få Anton til å bøye seg ned og plukke dem opp. Slik at hun kan se på rumpa hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli #134210 Del Skrevet 25. juli Jeg forstår ikke hvordan dere kan klare å fable sånn i natten. Løgn alt sammen. Hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli #134211 Del Skrevet 25. juli 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg forstår ikke hvordan dere kan klare å fable sånn i natten. Løgn alt sammen. Hele tiden. Alt er løgn utenom det om Antons rumpe og kredittkort. Klassisk Hoppe. God natt til deg! Og til Anton ønsker jeg et godt nattskift på trikken. Kredittkortet betaler seg ikke selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli #134212 Del Skrevet 25. juli Hvis jeg i det hele tatt får sove, så kommer jeg til å gråte meg i søvn, kanskje halvsovne og våkne med et brak av at jeg brøler NEI! så det ljomer... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134213 Del Skrevet 25. juli Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan dere kan klare å fable sånn i natten. Løgn alt sammen. Hele tiden. Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hvis jeg i det hele tatt får sove, så kommer jeg til å gråte meg i søvn, kanskje halvsovne og våkne med et brak av at jeg brøler NEI! så det ljomer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134214 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (6 minutter siden): Klassisk Hoppe. God natt til deg! Og til Anton ønsker jeg et godt nattskift på trikken. Kredittkortet betaler seg ikke selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134215 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (13 minutter siden): Hoppe pleier å legge ting på gulvet kun for å få Anton til å bøye seg ned og plukke dem opp. Slik at hun kan se på rumpa hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli #134216 Del Skrevet 25. juli Jeg gir dere sjanse på sjanse...men... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134217 Del Skrevet 25. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg gir dere sjanse på sjanse...men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli #134218 Del Skrevet 25. juli Takk til de eneste snille tvillingene som kan stoles på. Greie hele året de. 💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juli #134219 Del Skrevet 25. juli SVK skrev (17 minutter siden): Klassisk Hoppe. God natt til deg! Og til Anton ønsker jeg et godt nattskift på trikken. Kredittkortet betaler seg ikke selv! Hva gjør hun med rumpa hans? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #134220 Del Skrevet 25. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk til de eneste snille tvillingene som kan stoles på. Greie hele året de. 💚💚 Tusen Takk, nå varmer du de irske hjertene til Cassidy Tvillingene.💚💚🍀🍀☘️☘️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå