Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #133901 Del Skrevet 19. juli Cid skrev (25 minutter siden): Nå har hun begynt med collagen pluss. Nei, hun er fri for sånne nykker. SVK skrev (13 minutter siden): Nå klager franskmennene over at Hoppe har drukket opp all champagnen deres. 🍾 Ikke meg som har tatt den nei, for jeg drikker ikke sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #133902 Del Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, hun er fri for sånne nykker. Ikke meg som har tatt den nei, for jeg drikker ikke sånt. Ble demonen irritert nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli #133903 Del Skrevet 19. juli (endret) 5 hours ago, Hoppetaujenta said: Ikke meg som har tatt den nei, for jeg drikker ikke sånt. Franskmennene vet det er du som har drukket opp champagnen. For du er den eneste som drikker champagne fra trakt! Endret 19. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #133904 Del Skrevet 19. juli Cid skrev (37 minutter siden): Ble demonen irritert nå? Ja. Den knurrrrrer. SVK skrev (33 minutter siden): Franskmennene vet det er du som har drukket opp champagnen for du er den eneste som drikker champagne fra trakt! I alle dager?!? Hva det dette for fryktelige påstander? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. juli #133905 Del Skrevet 19. juli Hoppe har aldri vært så fortvilet i hele sitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli #133906 Del Skrevet 19. juli 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: I alle dager?!? Hva det dette for fryktelige påstander? Det kan du lese mer om i dagens Lønnebladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #133907 Del Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Ja. Den knuller. I alle dager?!? Hva det dette for fryktelige påstander? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli #133908 Del Skrevet 19. juli 9 minutter siden, Freyja Valkyrie said: Hoppe har aldri vært så fortvilet i hele sitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #133909 Del Skrevet 19. juli Freyja Valkyrie skrev (58 minutter siden): Hoppe har aldri vært så fortvilet i hele sitt liv Dette er så forferdelig at jeg har ikke ord. SVK skrev (56 minutter siden): Det kan du lese mer om i dagens Lønnebladet. Vet ikke om jeg orker.... Cid skrev (50 minutter siden): Ja, du falt litt ut du også, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli #133910 Del Skrevet 19. juli Det går rykte om at Hoppe både er en Lannister og en Smygarding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #133911 Del Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Dette er så forferdelig at jeg har ikke ord. Vet ikke om jeg orker.... Ja, du falt litt ut du også, ikke sant? Det med at den knuller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #133912 Del Skrevet 19. juli SVK skrev (15 minutter siden): Det går rykte om at Hoppe både er en Lannister og en Smygarding! Rykter skal en ikke legge noe i. Cid skrev (7 minutter siden): Det med at den *sensur*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli #133913 Del Skrevet 19. juli Just now, Hoppetaujenta said: Hiss, hiss hiss hiss hiss! 🐍 Hoppe Ormtunge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #133914 Del Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Rykter skal en ikke legge noe i. Leter demonen etter meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli #133915 Del Skrevet 19. juli SVK skrev (10 minutter siden): Hoppe Ormtunge! NeineineineiNEI! Cid: Jajajajaja! Cid skrev (5 minutter siden): Leter demonen etter meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #133916 Del Skrevet 19. juli 🛖🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #133917 Del Skrevet 19. juli Hoppe er pro apartheid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli #133918 Del Skrevet 19. juli Hoppe og en gammel venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19. juli #133919 Del Skrevet 19. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juli #133920 Del Skrevet 19. juli Just now, KnekkeBørre said: Hoppe mener den emojien gjør noe annet enn å nikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå