Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #132981 Del Skrevet 2. juli SVK skrev (3 minutter siden): Nå snorker Hoppe. Ja Cassidy Tvillingene hører henne helt hit til Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli #132982 Del Skrevet 2. juli (endret) Just now, Ciaran og Ciara said: Ja Cassidy Tvillingene hører henne helt hit til Bergen. Jeg hører snorkingen jeg også! Endret 2. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli #132983 Del Skrevet 2. juli Hun snorker så mye at Anton får tinnitus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #132984 Del Skrevet 2. juli SVK skrev (3 minutter siden): Jeg hører snorkingen jeg også! SVK skrev (3 minutter siden): Jeg hører snorkingen jeg også! Cassidy Tvillingene måtte lukke vinduet vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #132985 Del Skrevet 2. juli Cid skrev (2 minutter siden): Hun snorker så mye at Anton får tinnitus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli #132986 Del Skrevet 2. juli Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene måtte lukke vinduet vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #132987 Del Skrevet 2. juli SVK skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli #132988 Del Skrevet 2. juli (endret) 5 minutter siden, Cid said: Hun snorker så mye at Anton får tinnitus. Ikke rart Anton drar til Kardemomme by for å jobbe om natta når Hoppe snorker så høyt. Endret 2. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli #132989 Del Skrevet 2. juli SVK skrev (4 minutter siden): Ikke rart Anton drar til Kardemomme by for å jobbe om natta når Hoppe snorker så høyt. Han drar ditt for å drive med dop sammen med Ordet og Borat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #132990 Del Skrevet 2. juli Cid skrev (3 minutter siden): Han drar ditt for å drive med dop sammen med Ordet og Borat. 😉😉 SVK skrev (8 minutter siden): Ikke rart Anton drar til Kardemomme by for å jobbe om natta når Hoppe snorker så høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli #132991 Del Skrevet 2. juli Liker den låta. Føttene beveger seg. . .men nå skal jeg i seng. Natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli #132992 Del Skrevet 2. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Liker den låta. Føttene beveger seg. . .men nå skal jeg i seng. Natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #132993 Del Skrevet 3. juli Cassidy Tvillingene skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juli #132994 Del Skrevet 3. juli Nå har hun blitt blind 👩🦯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juli #132995 Del Skrevet 3. juli Ordet og Anton koser seg i senga 👱🏻♂️👨🏼🛌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juli #132996 Del Skrevet 3. juli Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli #132997 Del Skrevet 3. juli Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juli #132998 Del Skrevet 3. juli Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Nei. Ble Anton fornærmet nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juli #132999 Del Skrevet 3. juli Nå hvitvasker hun penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. juli #133000 Del Skrevet 3. juli 24 minutter siden, Cid said: Nå hvitvasker hun penger. Anton: Helmaks, Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå