Cid Skrevet 30. juni #132901 Del Skrevet 30. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Åhh...den setningen der skal jeg ta vare på. EN INNRØMMELSE! 💙 🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #132902 Del Skrevet 30. juni Cid skrev (2 minutter siden): 🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #132903 Del Skrevet 1. juli C&C ordner opp i tråden og det setter vi stor pris på...og god første juli til alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #132904 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): C&C ordner opp i tråden og det setter vi stor pris på...og god første juli til alle sammen. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en God1.Juli vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #132905 Del Skrevet 1. juli C&C! Om ikke lenge er det jul og uten i...det går fort i svingene nå. Syns det var 17 mai i går jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #132906 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): C&C! Om ikke lenge er det jul og uten i...det går fort i svingene nå. Syns det var 17 mai i går jeg. Cassidy Tvillingene synes også at året flyr av gårde vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #132907 Del Skrevet 1. juli Snart er vi nok et år eldre....jeg velger å se det som klokere. Godmorgen til dere forresten. Har det skjedd noe morsomt i natt? Oppdaget at en Lurven var borte fra forumet. Det var ikke morsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #132908 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Snart er vi nok et år eldre....jeg velger å se det som klokere. Godmorgen til dere forresten. Har det skjedd noe morsomt i natt? Oppdaget at en Lurven var borte fra forumet. Det var ikke morsomt. Cassidy Tvillingene synes også at det er veldig trist at Lurven har slettet brukeren sin her. Vi kan fortelle at det har vært stille og rolig på begge forum i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juli #132909 Del Skrevet 1. juli Nå spiser Hoppe frokost 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #132910 Del Skrevet 1. juli Da blir det tidliglønsj til alle vennene mine og meg om de vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #132911 Del Skrevet 1. juli Cid skrev (13 timer siden): Dette er Hoppe. Dette er fortsatt Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #132912 Del Skrevet 1. juli Cid skrev (15 minutter siden): Dette er fortsatt Hoppe. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Da blir det tidliglønsj til alle vennene mine og meg om de vil. Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Nå spiser Hoppe frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #132913 Del Skrevet 1. juli Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli #132914 Del Skrevet 1. juli Ordet har kommet inn på Galtvort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #132915 Del Skrevet 1. juli SVK skrev (10 minutter siden): Ordet har kommet inn på Galtvort! Vi har lært det vel opp. Jeg er stolt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #132916 Del Skrevet 1. juli SVK skrev (55 minutter siden): Ordet har kommet inn på Galtvort! Nå roter ordet med Humlesnurr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #132917 Del Skrevet 1. juli Nå spiser hun middag. Og drikker dette til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #132918 Del Skrevet 1. juli Cid skrev (10 minutter siden): Nå snakker ordet med Humlesnurr. Ikke snakk sånn ekkelt om folkene på den skolen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #132919 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ikke snakk sånn ekkelt om folkene på den skolen! Sender desperanter etter meg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #132920 Del Skrevet 1. juli Cid skrev (10 minutter siden): Nå spiser hun middag. Og drikker dette til. Bon appetitt forresten 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå