Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #132881 Del Skrevet 30. juni Freyja Valkyrie skrev (22 minutter siden): Dette spiser Hoppe til lunsj i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #132882 Del Skrevet 30. juni SVK skrev (2 timer siden): Hoppe har allerede nå starter russetiden for 2025. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #132883 Del Skrevet 30. juni Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132884 Del Skrevet 30. juni (endret) 51 minutter siden, Hoppetaujenta said: Så fint å komme med litt reell kunnskap og det blir så stille her når jeg har bidratt, at de blir stumme av beundring. Det stemmer! Endret 30. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #132885 Del Skrevet 30. juni SVK skrev (2 minutter siden): Det stemmer! Klart at det stemmer. Jeg sa jo det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132886 Del Skrevet 30. juni 2 hours ago, Cid said: Nå er farskapstesten kommet og Fridtjof er faren, oi da får vi en mini Fridtjof på Lønneberget 😄 Kjenner jeg Hoppe rett så ender Fritjof som alenefar og Hoppe nekter å betale barnebidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132887 Del Skrevet 30. juni 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Klart at det stemmer. Jeg sa jo det. Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #132888 Del Skrevet 30. juni Nå har Anton kjøpt seg en ganske dyr og avansert sexdukke, det kommer til å komme støy fra soverommet til Anton fremover 👨🏼👩🏻🛌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132889 Del Skrevet 30. juni 8 minutter siden, Cid said: Nå har Anton kjøpt seg en ganske dyr og avansert sexdukke, det kommer til å komme støy fra soverommet til Anton fremover 👨🏼👩🏻🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #132890 Del Skrevet 30. juni SVK skrev (1 minutt siden): Dick and Ordet lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132891 Del Skrevet 30. juni 6 hours ago, Ciaran og Ciara said: Hoppe lever etter mottoet: En gang russ, alltid russ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132892 Del Skrevet 30. juni 6 hours ago, Ciaran og Ciara said: I tillegg lever Hoppe etter mottoet: Jeg er russ så jeg gir Anton en suss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juni #132893 Del Skrevet 30. juni Hoppe og Anton har bestemt seg for å fornye ekteskapsløftene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132894 Del Skrevet 30. juni (endret) 4 minutter siden, Freyja Valkyrie said: Hoppe og Anton har bestemt seg for å fornye ekteskapsløftene Jeg også fikk innbydelse til festen fra Hoppe der hun skrev at alle som kommer må gi dyre gaver og iskrem. Endret 30. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #132895 Del Skrevet 30. juni Nå er det så mye tøys her at jeg klargjør meg til å legge meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132896 Del Skrevet 30. juni Just now, Hoppetaujenta said: Nå er det så mye tøys her at jeg klargjør meg til å legge meg. Samme her. Man blir sliten av å skrive så mye tøys som det jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #132897 Del Skrevet 30. juni SVK skrev (2 minutter siden): Samme her. Man blir sliten av å skrive så mye tøys som det jeg gjør. Åhh...den setningen der skal jeg ta vare på. EN INNRØMMELSE! 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #132898 Del Skrevet 30. juni Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Åhh...den setningen der skal jeg ta vare på. EN INNRØMMELSE! 💙 SVK skrev (34 minutter siden): Samme her. Man blir sliten av å skrive så mye tøys som det jeg gjør. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Nå er det så mye tøys her at jeg klargjør meg til å legge meg. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #132899 Del Skrevet 30. juni SVK skrev (1 time siden): Jeg også fikk innbydelse til festen fra Hoppe der hun skrev at alle som kommer må gi dyre gaver og iskrem. Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe og Anton har bestemt seg for å fornye ekteskapsløftene 😉😉 SVK skrev (1 time siden): I tillegg lever Hoppe etter mottoet: Jeg er russ så jeg gir Anton en suss. SVK skrev (1 time siden): Hoppe lever etter mottoet: En gang russ, alltid russ! Cid skrev (4 timer siden): Dick and Ordet lol. 😉😉 SVK skrev (4 timer siden): Cid skrev (4 timer siden): Nå har Anton kjøpt seg en ganske dyr og avansert sexdukke, det kommer til å komme støy fra soverommet til Anton fremover 👨🏼👩🏻🛌 😉😉 SVK skrev (6 timer siden): Det stemmer! SVK skrev (6 timer siden): Kjenner jeg Hoppe rett så ender Fritjof som alenefar og Hoppe nekter å betale barnebidrag. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Klart at det stemmer. Jeg sa jo det. SVK skrev (7 timer siden): Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #132900 Del Skrevet 30. juni Dette er Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå