Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #132861 Del Skrevet 30. juni Cid skrev (10 minutter siden): Mente rim som i om han kom med et rim til meg Ååååååååneida, det mente du ikke det såh! Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Hoppe og Anton venter trillinger. Da er det bare å gratulere Næmmenfyttirakker`n hva er det du sier for noe jente! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juni #132862 Del Skrevet 30. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ååååååååneida, det mente du ikke det såh! Næmmenfyttirakker`n hva er det du sier for noe jente! Leste det i Se og Hør 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #132863 Del Skrevet 30. juni Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Hoppe og Anton venter trillinger. Da er det bare å gratulere De jobbet hardt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132864 Del Skrevet 30. juni 5 minutter siden, Freyja Valkyrie said: Hoppe og Anton venter trillinger. Da er det bare å gratulere Da gratulerer jeg også til Hoppe! 2 minutter siden, Freyja Valkyrie said: Leste det i Se og Hør 😇 Da må det være sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #132865 Del Skrevet 30. juni Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Leste det i Se og Hør 😇 Mener du @SVK sin Le og Rør? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #132866 Del Skrevet 30. juni SVK skrev (Akkurat nå): Da gratulerer jeg også til Hoppe! Da må det være sant! Nå ammer hun yngste ungen ordet 🤱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #132867 Del Skrevet 30. juni Freyja Valkyrie skrev (10 minutter siden): Hoppe og Anton venter trillinger. Da er det bare å gratulere Og så viser det seg at Fridtjof er den biologiske faren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juni #132868 Del Skrevet 30. juni SVK skrev (6 minutter siden): Da må det være sant! Selvfølgelig 🥰 Cid skrev (6 minutter siden): Mener du @SVK sin Le og Rør? Ah, de var det vist ja Cid skrev (1 minutt siden): Og så viser det seg at Fridtjof er den biologiske faren. Ikke Durek? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #132869 Del Skrevet 30. juni Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig 🥰 Ah, de var det vist ja Ikke Durek? Tror Durek er blitt oppbrukt nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132870 Del Skrevet 30. juni 9 hours ago, Ciaran og Ciara said: Hoppe har allerede nå starter russetiden for 2025. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132871 Del Skrevet 30. juni 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Du glemte å gi meg rabatt på Lønnebladet etter at jeg fikk "I Love Lønnebladet "-tatoveringen min. Beklager! Fra nå av betaler du selvsagt kun halv pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #132872 Del Skrevet 30. juni Jeg prøver å svare dere men dåner og dåner av altererthet....og DER besvimer jeg faktisk!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132873 Del Skrevet 30. juni Just now, Hoppetaujenta said: Jeg prøver å svare dere men dåner og dåner av altererthet....og DER besvimer jeg faktisk!!! Sånn går det når du drikker sprit i stedet for vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #132874 Del Skrevet 30. juni SVK skrev (10 minutter siden): Sånn går det når du drikker sprit i stedet for vann. Sprit ER vann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni #132875 Del Skrevet 30. juni 15 minutter siden, Hoppetaujenta said: Sprit ER vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #132876 Del Skrevet 30. juni ...med "noe sterke greier oppi". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #132877 Del Skrevet 30. juni Så fint å komme med litt reell kunnskap og det blir så stille her når jeg har bidratt, at de blir stumme av beundring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juni #132878 Del Skrevet 30. juni Dette spiser Hoppe til lunsj i dag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #132879 Del Skrevet 30. juni Ja, det er ikke så verst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #132880 Del Skrevet 30. juni Cid skrev (2 timer siden): Og så viser det seg at Fridtjof er den biologiske faren. Nå er farskapstesten kommet og Fridtjof er faren, oi da får vi en mini Fridtjof på Lønneberget 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå