Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

SVK er for ung til å sitte alene foran et tastatur og skrible på løgnaktig vis i øst og vest også. :jolie: 

Jeg synes det er hyggelig av deg å ikke kommentere svette- og hvitløkslukten til Anton. 🧄👃

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Det er snart juli så Hoppe synger julesanger med Anton:

 

Sammen med sin "soulmate" Justin Bieber. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg spist min første nudelboks...og lurer på hvorfor de med plastlokk er dobbelt så dyre
som de firkantede flate? Noen som kan tenke seg et svar der? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Da har jeg spist min første nudelboks...og lurer på hvorfor de med plastlokk er dobbelt så dyre
som de firkantede flate? Noen som kan tenke seg et svar der? :klo: 

Kjøper man First Price så kan man kjøpe 5 firkantede pakker med nudler til  25 kroner. Da blir det kun 5 kroner per pakke.  Mens de med plastlokk koster 25 kroner for 1 pakke. Så de blir jo 5 ganger så dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var opplysende...men smaker de likt selv om det er FP? Er der sånn krydderpose med i de firkantede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

Det var opplysende...men smaker de likt selv om det er FP? Er der sånn krydderpose med i de firkantede?

Jeg hadde glemt at du har First Price skrekken. :hoho:

Jeg kjøper kun First Price så er faktisk ikke sikker på hvordan Mr.Lee nudler og andre merker smaker.  Men ja det er sånn krydderpose i First Price sin versjon også. 

Anbefaler deg å teste ut First Price. Ser at de selger enkeltpakninger til 10 kroner. Så om du ikke liker dem så har du kun tapt ti kroner. Så også at de selger First Price i beger til 10 krone. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fint bilde.  :rodmer:     Jeg skal utfordre min FP-motstand og bestille noen i neste ladning på døren. Takk. :) 
Skulle hatt det som fototapet over en hel vegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

For et fint bilde.  :rodmer:     Jeg skal utfordre min FP-motstand og bestille noen i neste ladning på døren. Takk. :) 
Skulle hatt det som fototapet over en hel vegg...

Tenkte du på det Tommy og Tigern-bildet?  For da jeg postet det så tenkte jeg faktisk selv på at det hadde vært kult å hatt på veggen. 

Digger Tommy og Tigern.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jupp. T&T :hjerter:

Tror jeg har skrevet det tidligere. Men  Bill Waterson som lagde Tommy og Tigern var aldri spesielt opptatt av penger. Han nektet blant annet å selge produkter med tegneserien hans på. Så han har ikke tjent en krone på kopper, tskjorter, osv med Tommy og Tigern. Han nektet også filmatisering av tegneseriene. Han er veldig opptatt at at Tommy og Tigern KUN skal være en tegneserie. 

Han har gitt svært få intervjuer og virker å være en svært privat mann. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

large.jpg
Nå lurer hun på hvorfor man kan få kjøpt dette her og ikke det samme med eggeplommer? 
DET hadde blitt en god eggemat-ting til å ha på skiva det. :nigo: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...