Cid Skrevet 29. juni #132761 Del Skrevet 29. juni Cid skrev (6 timer siden): Ordet er Anton sin bitch 👱🏻♂️ Dette var 100% sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juni #132762 Del Skrevet 29. juni 12 hours ago, Freyja Valkyrie said: Hun ser denne filmen Den har jeg lyst til å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juni #132763 Del Skrevet 29. juni (endret) Nå klager Hoppe over at Joe Biden er for ung til være president. Endret 29. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #132764 Del Skrevet 29. juni SVK skrev (Akkurat nå): Nå klager Hoppe over at Joe Biden er for ung til være president. Hun synes han burde vært minst 90 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juni #132765 Del Skrevet 29. juni (endret) 1 hour ago, Cid said: Hun synes han burde vært minst 90 år. Nettopp. Husker at selv dronning Elizabeth var for ung for Hoppe. Endret 29. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #132766 Del Skrevet 29. juni Hoppe skal vie Durek og Martha. https://www.tv2.no/underholdning/hun-skal-vie-prinsesse-martha-louise-og-durek-verrett/16390452/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juni #132767 Del Skrevet 29. juni (endret) 11 minutter siden, Cid said: Hoppe skal vie Durek og Martha. https://www.tv2.no/underholdning/hun-skal-vie-prinsesse-martha-louise-og-durek-verrett/16390452/ I tillegg skal hun reklamere for spriten deres. Endret 29. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #132768 Del Skrevet 29. juni SVK skrev (2 minutter siden): I tillegg skal hun reklamere for spiten deres. Despite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juni #132769 Del Skrevet 29. juni 3 minutter siden, Cid said: Despite. Rettet skrivefeilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #132770 Del Skrevet 29. juni Nå koser hun seg med god mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juni #132771 Del Skrevet 29. juni (endret) I følge Anton så trenger han ikke dusje siden han spiser så mye hvitløk at hvitløkslukten overdøver svettelukten hans. Endret 29. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #132772 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Fyss. Det lyves og snakkes stygt og jeg hopper bare over akkurat den delen her. Visker det ut fra hukommelsen og går i gang med min snille og hyggelige lørdag...med meg og lille Ordet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #132773 Del Skrevet 29. juni Cid skrev (1 time siden): Nå koser hun seg med god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #132774 Del Skrevet 29. juni SVK skrev (2 timer siden): Nå klager Hoppe over at Joe Biden er for ung til være president. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #132775 Del Skrevet 29. juni Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #132776 Del Skrevet 29. juni SVK er for ung til å sitte alene foran et tastatur og skrible på løgnaktig vis i øst og vest også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #132777 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): SVK er for ung til å sitte alene foran et tastatur og skrible på løgnaktig vis i øst og vest også. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #132778 Del Skrevet 29. juni Jeg vet at dere er enige, men bare blunker forsiktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #132779 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg vet at dere er enige, men bare blunker forsiktig. Øyvind Blunk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #132780 Del Skrevet 29. juni Hahaha....det jeg skulle si er at nå går det et langt torden og lyn-felt igjennom europa og til finland. Pluss franskrike. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå