Cid Skrevet 25. juni #132621 Del Skrevet 25. juni Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Neitakk, aldri! Varmt hos deg nå, Cid. Bor du på solens side akkurat nå, eller på baksiden av bygget? Er på begge sider her men ligger på rommet nå for jeg føler meg ikke så bra, har vondt i brystkassa og hodet og hes i halsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #132622 Del Skrevet 25. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Det er da bare på sin plass, så rotete som enkelte KG`ere går. Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #132623 Del Skrevet 25. juni Cid skrev (2 timer siden): Er på begge sider her men ligger på rommet nå for jeg føler meg ikke så bra, har vondt i brystkassa og hodet og hes i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. juni #132624 Del Skrevet 25. juni Nå rømmer Hoppe til Nordpolen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni #132625 Del Skrevet 25. juni Cid skrev (2 timer siden): Er på begge sider her men ligger på rommet nå for jeg føler meg ikke så bra, har vondt i brystkassa og hodet og hes i halsen. Stakkars lille syke Cid. Håper det går fort over og at du blir deg selv igjen fort. Var det virkelig for at du ikke fikk tirre meg at du ble syk? Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Nå rømmer Hoppe til Nordpolen Ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #132626 Del Skrevet 25. juni Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Nå rømmer Hoppe til Nordpolen 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #132627 Del Skrevet 25. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Stakkars lille syke Cid. Håper det går fort over og at du blir deg selv igjen fort. Var det virkelig for at du ikke fikk tirre meg at du ble syk? Ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. juni #132628 Del Skrevet 25. juni Cid skrev (3 timer siden): Er på begge sider her men ligger på rommet nå for jeg føler meg ikke så bra, har vondt i brystkassa og hodet og hes i halsen. Vær så god og god bering 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #132629 Del Skrevet 25. juni Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni #132630 Del Skrevet 25. juni (endret) 5 hours ago, Hoppetaujenta said: En vrikkoman. Som Anton sier: Om man ikke vrikker på rumpa så mister man den! Endret 25. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #132631 Del Skrevet 25. juni SVK skrev (22 minutter siden): Som Anton sier: Om man ikke vrikker på rumpa så mister man den! Nå fikk du Cassidy Tvillingene nesten til å le oss skakk i hjel her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. juni #132632 Del Skrevet 25. juni Her sover Hoppe i natt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #132633 Del Skrevet 25. juni Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Her sover Hoppe i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juni #132634 Del Skrevet 26. juni (endret) 9 hours ago, Ciaran og Ciara said: Nå fikk du Cassidy Tvillingene nesten til å le oss skakk i hjel her. Takk! Endret 26. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #132635 Del Skrevet 26. juni (endret) Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun hadde rekesmørbrød og ja, det var veldig godt. Hadde luksuriøs mengde reker på! 🥰 SVK skrev (10 timer siden): Som Anton sier: Om man ikke vrikker på rumpa så mister man den! Nå er du veldig morsom her, SVK. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Nå fikk du Cassidy Tvillingene nesten til å le oss skakk i hjel her. Nå ser jeg for meg to skakke tvillinger med stokker. Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden): Her sover Hoppe i natt For et vidunder av et telt! Endret 26. juni av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni #132636 Del Skrevet 26. juni Nå har hun blitt med på bakrommet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni #132637 Del Skrevet 26. juni Etter noen timer så blir det offentliggjort at Hoppe er ny moderator 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni #132638 Del Skrevet 26. juni @Freyja Valkyrie med, hun skal moderere på rampelys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juni #132639 Del Skrevet 26. juni Cid skrev (19 minutter siden): @Freyja Valkyrie med, hun skal moderere på rampelys. Sier du det..."poff" så var hele rampelys borte vekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni #132640 Del Skrevet 26. juni Freyja Valkyrie skrev (6 minutter siden): Sier du det..."poff" så var hele rampelys borte vekk Det liker ikke brukerne der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå