Cid Skrevet 15. juni #132161 Del Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Du og kopiene dine som sluker i seg sushi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juni #132162 Del Skrevet 15. juni 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Hvordan blir denne lørdagen hos dere da? Jeg har nettopp sett en litt annerledes doku om dronning Elizabeth. Hva lags dokumentar var det? Min plan er kun å rydde og vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #132163 Del Skrevet 15. juni Cid skrev (33 minutter siden): Du og kopiene dine som sluker i seg slush? Ja. SVK skrev (32 minutter siden): Hva lags dokumentar var det? Min plan er kun å rydde og vaske. VGTV sender mye en ikke ser andre steder. Liker den kanalen. Jeg holder på å fikse papp og papiravfall og så er det plast og matavfall som skal ut i søpla. Huslighet er en bra ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #132164 Del Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Ja. VGTV sender mye en ikke ser andre steder. Liker den kanalen. Jeg holder på å fikse papp og papiravfall og så er det plast og matavfall som skal ut i søpla. Huslighet er en bra ting. Ble kopiene dine irritert på meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #132165 Del Skrevet 15. juni Nei, kopiene er litt merkelig programmert. De liker deg veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #132166 Del Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, kopiene er litt merkelig programmert. De liker deg veldig godt. Liker de å kile? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #132167 Del Skrevet 15. juni Hoppe har undertegnet en topp hemmelig kontrakt med Kong Harald. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #132168 Del Skrevet 15. juni Nå lager Hoppe middag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #132169 Del Skrevet 15. juni Cid skrev (17 minutter siden): Liker de å kile? Ja. Veldig! Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Hoppe har undertegnet en topp hemmelig kontrakt med Kong Harald. HYSJ! 👮♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #132170 Del Skrevet 15. juni Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Nå lager Hoppe middag Hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #132171 Del Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. Veldig! HYSJ! 👮♀️ 🛖🔑 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #132172 Del Skrevet 15. juni Cid skrev (Akkurat nå): Hva er det? ikke får i kål Men gris i kål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #132173 Del Skrevet 15. juni Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): ikke får i kål Men gris i kål Godt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #132174 Del Skrevet 15. juni Nå har hun skutt noen i selvforsvar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #132175 Del Skrevet 15. juni Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): ikke får i kål Men gris i kål Kål i kål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #132176 Del Skrevet 15. juni Cid skrev (24 minutter siden): Godt? Aldri smakt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #132177 Del Skrevet 15. juni Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Aldri smakt det. Å trodde du tok bildet selv 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juni #132178 Del Skrevet 15. juni (endret) 27 minutter siden, Hoppetaujenta said: Kål i kål. Ordet: Jeg både lukter og hører at du har spist mye kål. Endret 15. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juni #132179 Del Skrevet 15. juni (endret) Anton ser litt sjenert ut, mens Hoppe elsker å vise seg frem: Endret 15. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juni #132180 Del Skrevet 15. juni Cid skrev (52 minutter siden): Å trodde du tok bildet selv 😛 Nei, er fra en nettside. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå