Hoppetaujenta Skrevet 2. mai #129561 Del Skrevet 2. mai Freyja Valkyrie skrev (51 minutter siden): Her koser Hoppe seg, i eget selskap Å, jaaaa, midt i blinken og det er en helt privat øy med sandstrand kun for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mai #129562 Del Skrevet 2. mai Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Å, jaaaa, midt i blinken og det er en helt privat øy med sandstrand kun for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #129563 Del Skrevet 2. mai Hun er med på farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #129564 Del Skrevet 2. mai Det var der hun danset sammen med Fridtjof. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mai #129565 Del Skrevet 2. mai Cassidy Tvillingene registrerer Fake News vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #129566 Del Skrevet 2. mai Nå har hun prompet Anton i ansiktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mai #129567 Del Skrevet 2. mai Cassidy Tvillingene ser at det fortsatt formidles Fake News her vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129568 Del Skrevet 3. mai Nå klager Hoppe over å bli utsatt for heksejakt av mediene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129569 Del Skrevet 3. mai SVK skrev (3 minutter siden): Nå klager Hoppe over å bli utsatt for heksejakt av mediene. Og Cassidy Tvillingene gjetter at mediene får smake kjevlen vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129570 Del Skrevet 3. mai (endret) 50 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Og Cassidy Tvillingene gjetter at mediene får smake kjevlen vi.😉😉 Det stemmer! Jeg så nettopp redaktøren fra VG løpe med Hoppe og kjevlen etter seg! Endret 3. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129571 Del Skrevet 3. mai SVK skrev (4 minutter siden): Det stemmer! Jeg så nettopp redaktøren fra VG løpe med Hoppe og kjevlen etter seg! Ja og Cassidy Tvillingene ser at nå er det redaktøren i Dagbladet som løper med Hoppe og kjevlen etter seg.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai #129572 Del Skrevet 3. mai Hun er i styremøte med smiths venner nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai #129573 Del Skrevet 3. mai Ordet har nettopp melket Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai #129574 Del Skrevet 3. mai Nå har hun funnet ut at Veronica Orderud er halvsøsteren hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai #129575 Del Skrevet 3. mai Hmm...mye tøys som vanlig her ser jeg, men i dag skal jeg unne meg en båtis hadde jeg tenkt, så får vi se hva jeg kommer hjem med etter hvert. Blir antagelig en is til. I love iskrem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129576 Del Skrevet 3. mai 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hmm...mye tøys som vanlig her ser jeg, men i dag skal jeg unne meg en båtis hadde jeg tenkt, så får vi se hva jeg kommer hjem med etter hvert. Blir antagelig en is til. I love iskrem! Kos deg Hoppe! Selv skal jeg på McDonalds og kjøpe med en softis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai #129577 Del Skrevet 3. mai Åååå...kos deg du også! Høres herrrlig ut med softis.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129578 Del Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Åååå...kos deg du også! Høres herrrlig ut med softis.... SVK skrev (28 minutter siden): Kos deg Hoppe! Selv skal jeg på McDonalds og kjøpe med en softis. Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Hmm...mye tøys som vanlig her ser jeg, men i dag skal jeg unne meg en båtis hadde jeg tenkt, så får vi se hva jeg kommer hjem med etter hvert. Blir antagelig en is til. I love iskrem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129579 Del Skrevet 3. mai Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai #129580 Del Skrevet 3. mai God tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå