Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #126941 Del Skrevet 14. mars SVK skrev (27 minutter siden): Så Anton må dra deg i den vogna? Jeg har tre sterke pitbulldroner som ordner den saken. Man er da en oppfinnsom pike av nutiden. Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal noen ærender så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld. Kos dere og velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mars #126942 Del Skrevet 14. mars Nå har Hoppe begynt å selge "Hoppes sylteagurk". Målet er å bli så kjent for sylteagurk at folk i hele verden begynner å kalle sylteagurker for hoppeagurker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #126943 Del Skrevet 14. mars SVK skrev (11 minutter siden): Nå har Hoppe begynt å selge "Hoppes sylteagurk". Målet er å bli så kjent for sylteagurk at folk i hele verden begynner å kalle sylteagurker for hoppeagurker. Mine små agurkelurer smaker himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mars #126944 Del Skrevet 14. mars 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Mine små agurkelurer smaker himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #126945 Del Skrevet 14. mars Jeg har forsøkt å spise på amerikansk vis; store hele sure agurker....men det blir for mye for meg. Klarer ikke å ta et digert bit av en tomat heller. Må ha det sammen med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mars #126946 Del Skrevet 14. mars 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har forsøkt å spise på amerikansk vis; store hele sure agurker....men det blir for mye for meg. Klarer ikke å ta et digert bit av en tomat heller. Må ha det sammen med noe. Det minnet meg på at jeg har lyst til å gro tomater i år. Har aldri gjort det før, men hørt at hjemmegrodde tomater smaker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126947 Del Skrevet 14. mars Hun er blitt en riksklyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #126948 Del Skrevet 14. mars SVK skrev (3 minutter siden): Det minnet meg på at jeg har lyst til å gro tomater i år. Har aldri gjort det før, men hørt at hjemmegrodde tomater smaker best. Jeg har gjort det i stor vinduskarm noen ganger og vekstene ble schwææære! Da det kom blomster så var jeg min egen pollenombringer via en myk mårhårspensel (stryke frem og til bake, krysse alle blomster så alle fikk befruktning i fanget) og det kom masse små og søte røde! Anbefales masse, SVK. Håper at du setter i gang og forteller om fremgangen etter hvert. Best å kjøpe ferdige småplanter, men frøene i vanlige tomater kan også brukes. Cid skrev (2 minutter siden): Hun er blitt en riksklyse. Er det sånn du ser på meg... ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126949 Del Skrevet 14. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg har gjort det i stor vinduskarm noen ganger og vekstene ble schwææære! Da det kom blomster så var jeg min egen pollenombringer via en myk mårhårspensel (stryke frem og til bake, krysse alle blomster så alle fikk befruktning i fanget) og det kom masse små og søte røde! Anbefales masse, SVK. Håper at du setter i gang og forteller om fremgangen etter hvert. Best å kjøpe ferdige småplanter, men frøene i vanlige tomater kan også brukes. Er det sånn du ser på meg... ( ) Mente en krigslyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126950 Del Skrevet 14. mars Herr og Fru Anton og Hoppe Lønneberget 👱🏻♀️👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126951 Del Skrevet 14. mars De bor sammen i lønneberg huset 🏘️👱🏻♀️👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126952 Del Skrevet 14. mars De deler seng 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mars #126953 Del Skrevet 14. mars Nå har hun blitt korrupsjonsjeger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mars #126954 Del Skrevet 14. mars (endret) 41 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har gjort det i stor vinduskarm noen ganger og vekstene ble schwææære! Da det kom blomster så var jeg min egen pollenombringer via en myk mårhårspensel (stryke frem og til bake, krysse alle blomster så alle fikk befruktning i fanget) og det kom masse små og søte røde! Anbefales masse, SVK. Håper at du setter i gang og forteller om fremgangen etter hvert. Best å kjøpe ferdige småplanter, men frøene i vanlige tomater kan også brukes. Jeg skal gi rapport! Sitter og drømmer om hjemmegrodde tomater på grillede hamburgere. Endret 14. mars av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126955 Del Skrevet 14. mars SVK skrev (6 minutter siden): Nå har hun blitt korrupsjonsjeger. Hun får hjelp av en dusørjeger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #126956 Del Skrevet 14. mars Cid skrev (1 time siden): Beklager for at jeg er slem med Hoppen. Hm. Tror ikke at han mener det. Cid skrev (1 time siden): sensur. Cid skrev (1 time siden): sensur. Cid skrev (1 time siden): sensur. SVK skrev (1 time siden): Nå har hun blitt korrosjonsjeger. Rusten må bekjempes! Cid skrev (57 minutter siden): Hun får hjelp av en dusørjeger. Å, nei tusen takk. De er i en liga for seg selv de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126957 Del Skrevet 14. mars Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Hm. Tror ikke at han mener det. Rusten må bekjempes! Å, nei tusen takk. De er i en liga for seg selv de. Er jeg i trøbbel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126958 Del Skrevet 14. mars Cid skrev (1 time siden): Herr og Fru Anton og Hoppe Lønneberget 👱🏻♀️👨🏼 Cid skrev (1 time siden): De bor sammen i lønneberg huset 🏘️👱🏻♀️👨🏼 Cid skrev (1 time siden): De deler seng 👱🏻♀️👨🏼🛌 Jeg brøt meg igjennom sensuren og fikk tilbake innleggene 1000% sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #126959 Del Skrevet 14. mars Cid skrev (4 minutter siden): Jeg tror at 1000% sant; dyrene har tatt peiling på leggen min og skal ha et saftig jafs om noen få minutter.... Det har du rett i. Cid skrev (5 minutter siden): Er jeg i trøbbel nå? Gjett! 👹🐉 🐶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126960 Del Skrevet 14. mars HJEEEEELP! 🛖🔐🚪🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå