Gjest SVK Skrevet 13. mars #126921 Del Skrevet 13. mars 7 hours ago, Freyja Valkyrie said: En gammel fisker har forlist, han søker hjelp hos Hoppe Han håper hun er en fiskers venn. Stilige regnklær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. mars #126922 Del Skrevet 13. mars Anton har ikke den nyeste bilen, men han har i hvert fall med seg ekstra dekk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126923 Del Skrevet 13. mars SVK skrev (23 minutter siden): Anton har ikke den nyeste bilen, men han har i hvert fall med seg ekstra dekk: Cassidy Tvillingene Digger den flotte Megakule gamle bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. mars #126924 Del Skrevet 13. mars 7 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene Digger den flotte Megakule gamle bilen der. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126925 Del Skrevet 13. mars SVK skrev (3 minutter siden): Helt enig! Cassidy Tvillingene skulle gjerne vært med i en kjøretur i en sånn kul bil om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. mars #126926 Del Skrevet 13. mars 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene skulle gjerne vært med i en kjøretur i en sånn kul bil om sommeren. Anton kommer selvsagt til dere i sommer og lar dere få sitte på i bilen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. mars #126927 Del Skrevet 13. mars Hoppe krever vel å bli kjørt rundt i gullvogn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126928 Del Skrevet 13. mars SVK skrev (2 minutter siden): Anton kommer selvsagt til dere i sommer og lar dere få sitte på i bilen hans! Det setter Cassidy Tvillingene stor pris på, for Anton er en aller tiders kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126929 Del Skrevet 13. mars SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe krever vel å bli kjørt rundt i gullvogn: Cassidy Tvillingene forstår at hun setter pris på pomp og prakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. mars #126930 Del Skrevet 13. mars 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene forstår at hun setter pris på pomp og prakt. Da forstår dere helt korrekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126931 Del Skrevet 13. mars SVK skrev (3 minutter siden): Da forstår dere helt korrekt! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mars #126932 Del Skrevet 14. mars Anton overnatter hos Hoppe 👨🏼👱🏻♀️🏘️🛌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #126933 Del Skrevet 14. mars Cassidy Tvillingene tror at Anton sover i telt ute i hagen vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. mars #126934 Del Skrevet 14. mars Ser henne mindre og mindre her inne..håper hun har det bra , vaffal.. kan jo hende hun er iferd med å legge ut campseng for å sole seg i hagen resten av dagen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #126935 Del Skrevet 14. mars SVK skrev (10 timer siden): Hoppe krever vel å bli kjørt rundt i gullvogn: Her har nok noen misforstått kraftig; jeg liker å bli trukket i en gul vogn. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tror at Anton sover i telt ute i hagen vi. Nei, han har sin egen skog og sin egen seng. Sine egne hengekøyer. Han sover aldri her hos meg. Aldri. Baktus skrev (21 minutter siden): Ser henne mindre og mindre her inne..håper hun har det bra , vaffal.. kan jo hende hun er iferd med å legge ut campseng for å sole seg i hagen resten av dagen.. Hei. Jeg er her. Beklager fraværet. Er syk. Sliten. Har ikke så mye energi. Ute er det iskaldt og jeg fryser bare jeg tenker på solseng. Dessuten er jeg ikke av det slaget når sola kommer. Jeg er vakker skyggehvit over alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mars #126936 Del Skrevet 14. mars 27 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hei. Jeg er her. Beklager fraværet. Er syk. Sliten. Har ikke så mye energi. Ute er det iskaldt og jeg fryser bare jeg tenker på solseng. Dessuten er jeg ikke av det slaget når sola kommer. Jeg er vakker skyggehvit over alt. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #126937 Del Skrevet 14. mars Takk. Det tar den tiden det må ta og kroppen trengte tydeligvis en restart. Egg skal jeg ha i dag. Rød saftig paprika også. Da er vitaminene sikret....og hvis jeg plusser på med "makrellitomat" til kvelds = 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #126938 Del Skrevet 14. mars Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden): Her har nok noen misforstått kraftig; jeg liker å bli trukket i en gul vogn. Nei, han har sin egen skog og sin egen seng. Sine egne hengekøyer. Han sover aldri her hos meg. Aldri. Hei. Jeg er her. Beklager fraværet. Er syk. Sliten. Har ikke så mye energi. Ute er det iskaldt og jeg fryser bare jeg tenker på solseng. Dessuten er jeg ikke av det slaget når sola kommer. Jeg er vakker skyggehvit over alt. Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Takk. Det tar den tiden det må ta og kroppen trengte tydeligvis en restart. Egg skal jeg ha i dag. Rød saftig paprika også. Da er vitaminene sikret....og hvis jeg plusser på med "makrellitomat" til kvelds = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #126939 Del Skrevet 14. mars Cassidy Tvillingene skal noen ærender så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mars #126940 Del Skrevet 14. mars (endret) 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Her har nok noen misforstått kraftig; jeg liker å bli trukket i en gul vogn. Så Anton må dra deg i den vogna? Endret 14. mars av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå