Cid Skrevet 13. mars #126881 Del Skrevet 13. mars Soon to be husband 👨🏼👱🏻♀️💒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126882 Del Skrevet 13. mars Cassidy Tvillingene ser at Fake News fortsetter her.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars #126883 Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at det ikke går an å ligge å gape i tannlegestolen med tette neser. Nei, det er umulig. Så kanskje jeg må avbestille. Venter litt til og ser hvordan det utvikler seg... Cid skrev (3 minutter siden): Blir det sorte gryte senere i dag? Gryterett blir det av deg! Cid skrev (2 minutter siden): Hoppe is sleeping peacefully with her boyfriend Anton 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars #126884 Del Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det er umulig. Så kanskje jeg må avbestille. Venter litt til og ser hvordan det utvikler seg... Gryterett blir det av deg! Usynlig tekst?😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126885 Del Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, det er umulig. Så kanskje jeg må avbestille. Venter litt til og ser hvordan det utvikler seg... Gryterett blir det av deg! Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at du snart blir bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars #126886 Del Skrevet 13. mars Nå har hun dyttet Anton ut av senga pga snorkingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars #126887 Del Skrevet 13. mars Cid skrev (2 minutter siden): Usynlig tekst?😝 Hæ? Så at det sto noe på utenlandsk der, men aner ikke hva. #Utenlandskfilteribruk Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at du snart blir bedre. Takk. Jeg også. Merkelig, for jeg har vært så forsiktig i forhold til tett på folk og vasket hender godt og alt, menforkjølet blir man visst uansett. Cid skrev (1 minutt siden): Nå har hun dyttet Anton ut av senga pga snorkingen. De sover alltid hver for seg vettu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126888 Del Skrevet 13. mars Cassidy Tvillingene ser at det tulles og tøyses for fullt her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars #126889 Del Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hæ? Så at det sto noe på utenlandsk der, men aner ikke hva. #Utenlandskfilteribruk Takk. Jeg også. Merkelig, for jeg har vært så forsiktig i forhold til tett på folk og vasket hender godt og alt, menforkjølet blir man visst uansett. De sover alltid hver for seg vettu. På norsk så sover du i sengen din sammen med kjæresten din Anton ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126890 Del Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hæ? Så at det sto noe på utenlandsk der, men aner ikke hva. #Utenlandskfilteribruk Takk. Jeg også. Merkelig, for jeg har vært så forsiktig i forhold til tett på folk og vasket hender godt og alt, menforkjølet blir man visst uansett. De sover alltid hver for seg vettu. Cassidy Tvillingene anbefaler varm te og varmesupper mot forkjølelse vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars #126891 Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det tulles og tøyses for fullt her. Veldig tullete ja...skal ikke tullerne sove snart? Cid skrev (2 minutter siden): På norsk så sover du i sengen din sammen med kjæresten din Anton Ikke på noe språk i det hele tatt. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene anbefaler varm te og varmesupper mot forkjølelse vi. ...men te er ikke noe godt...kan lage litt posesuppe i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126892 Del Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Veldig tullete ja...skal ikke tullerne sove snart? Ikke på noe språk i det hele tatt. ...men te er ikke noe godt...kan lage litt posesuppe i dag. Cassidy Tvillingene elsker te, men kakao kaffe og varmsjokolade hjelper også. Og posesupper er jo godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars #126893 Del Skrevet 13. mars Enporsjons posekakao har jeg jo og den kan enkelt røres ut i varmt vann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars #126894 Del Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Veldig tullete ja...skal ikke tullerne sove snart? Ikke på noe språk i det hele tatt. ...men te er ikke noe godt...kan lage litt posesuppe i dag. Er gryten på noe språk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126895 Del Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Enporsjons posekakao har jeg jo og den kan enkelt røres ut i varmt vann. Ja, Cassidy Tvillingene tenker at det som er det viktigste er uansett å få i seg noe varmt når man er tett og forkjølet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #126896 Del Skrevet 13. mars Cid skrev (1 minutt siden): Er gryten på noe språk? Cassidy Tvillingene kan fortelle at gryten er på kinesisk.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars #126897 Del Skrevet 13. mars Nå er Hoppe glad for å ønske nye friere velkommen i dag 🙋♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars #126898 Del Skrevet 13. mars Cid skrev (2 minutter siden): Er gryten på noe språk? Ja. C&C vet dette. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja, Cassidy Tvillingene tenker at det som er det viktigste er uansett å få i seg noe varmt når man er tett og forkjølet. Ja. Egentlig bær jeg forsøke å sove litt til, men... Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan fortelle at gryten er på kinesisk.😉😉 Nettopp...og den inneholder unevnelige ting og oppskriften må følges nøyaktig, ellers blir det til en bombe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars #126899 Del Skrevet 13. mars Kanskje blir en av de kjæresten hennes? 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars #126900 Del Skrevet 13. mars Cid skrev (Akkurat nå): Nå er Hoppe glad for å ønske nye friere velkommen i dag 🙋♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 *Hoppen hopper inn i frierfri zone og blir der i dag* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå