Cid Skrevet 11. mars #126801 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ingenting der og jeg har ikke gjort noe som er ulovlig. Aldri vært. Cid da. Nix. Feilinfo! Ble du såret nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #126802 Del Skrevet 11. mars Ja. Måtte hente stort plaster. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mars #126803 Del Skrevet 11. mars 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Ingenting der og jeg har ikke gjort noe som er ulovlig. Har du sjekket spam-filteret på eposten? Og har du sjekket igjen om kontoen din er suspended? Kanskje det var en feil og det nå er fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #126804 Del Skrevet 11. mars SVK skrev (3 minutter siden): Har du sjekket spam-filteret på eposten? Og har du sjekket igjen om kontoen din er suspended? Kanskje det var en feil og det nå er fikset. Har sjekket regelmessig alt siden jeg oppdaget det og : ingenting der. Kommer ikke inn på noe som helst. Finner ingen link til hvor jeg kan henvende meg heller, for jeg kommer ikke inn noe sted. Fyttikatta, hva er dette her for noe da. Jeg som har vært fast der så lenge og liker å laike på fine bilder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126805 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Ja. Måtte hente stort plaster. Og sigarett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #126806 Del Skrevet 11. mars Lakrispipe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126807 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ingenting der og jeg har ikke gjort noe som er ulovlig. Aldri vært. Cid da. Nix. Feilinfo! Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nå står det på hennes instakonto at hun er "suspended"; hva i alle dager gjør hun med det? Hva har skjedd? Hvem kan jeg henvende meg til? Syns alt er så lite tilgjengelig der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126808 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Lakrispipe. 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Har sjekket regelmessig alt siden jeg oppdaget det og : ingenting der. Kommer ikke inn på noe som helst. Finner ingen link til hvor jeg kan henvende meg heller, for jeg kommer ikke inn noe sted. Fyttikatta, hva er dette her for noe da. Jeg som har vært fast der så lenge og liker å laike på fine bilder. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja. Måtte hente stort plaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126809 Del Skrevet 11. mars Nå har hun forelsket seg i Anton 👱🏻♀️💕👨🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126810 Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126811 Del Skrevet 11. mars Hun har besøk av han her nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126812 Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe jager han vekk.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126813 Del Skrevet 11. mars (endret) Cid skrev (40 minutter siden): Nå har hun forelsket seg i Anton 👱🏻♀️💕👨🏼 Om noen år 👨👩👦 Endret 11. mars av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126814 Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene ser at det tøyses fælt her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126815 Del Skrevet 11. mars Nå er hun på fly, flyet krasjer 🛫🛩️💥🏝️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126816 Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene gjetter at dette er Fake News.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126817 Del Skrevet 11. mars Hun havner på en ukjent øy og møter på et røyk monster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126818 Del Skrevet 11. mars Cid skrev (1 minutt siden): Hun havner på en ukjent øy og møter på et røyk monster. Cassidy Tvillingene gjetter at dette er en ny kampanje for å fortelle at røyking er skadelig og farlig.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. mars #126819 Del Skrevet 11. mars Hoppe får besøk av en slektning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126820 Del Skrevet 11. mars Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Hoppe får besøk av en slektning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå