Cid Skrevet 8. mars #126661 Del Skrevet 8. mars 🛖🔐🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. mars #126662 Del Skrevet 8. mars Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ja, men hvordan visste du det om jeg får spørre? Sånn bør det være ja. Sørvis og fornøyde gjester. Ehh....nei ikke i kveld. Litt uggen i kroppen og har ikke lyst på, men i morgen skal jeg ha rekesmørbrød. Ja....det er litt finurlig det der. Ja. Alt som blekka di ikke har stukket nesa opp i er spennende. For et herlig sted som garantert ikke får noe som helst uønsket på døra. Aldri. Kjempealdri! he, he nå kan du lure 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars #126663 Del Skrevet 8. mars Jeg lurer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #126664 Del Skrevet 8. mars Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe har gjemt seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #126665 Del Skrevet 8. mars Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Ja, men hvordan visste du det om jeg får spørre? Sånn bør det være ja. Sørvis og fornøyde gjester. Ehh....nei ikke i kveld. Litt uggen i kroppen og har ikke lyst på, men i morgen skal jeg ha rekesmørbrød. Ja....det er litt finurlig det der. Ja. Alt som blekka di ikke har stukket nesa opp i er spennende. For et herlig sted som garantert ikke får noe som helst uønsket på døra. Aldri. Kjempealdri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars #126666 Del Skrevet 8. mars Godt at dere kom og kan ta over stafettpinnen, for jeg skal i seng straks. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #126667 Del Skrevet 8. mars Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Godt at dere kom og kan ta over stafettpinnen, for jeg skal i seng straks. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars #126668 Del Skrevet 8. mars God våken natt dere også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mars #126669 Del Skrevet 8. mars Nå snorker Hoppe og drømmer om å vaske seg: Selvsagt har hun med seg badeanden MacQuack: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #126670 Del Skrevet 8. mars SVK skrev (11 minutter siden): Nå snorker Hoppe og drømmer om å vaske seg: Selvsagt har hun med seg badeanden MacQuack: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #126671 Del Skrevet 8. mars Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): God våken natt dere også. Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mars #126672 Del Skrevet 8. mars Morgendagens frier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mars #126673 Del Skrevet 9. mars Han her kommer med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #126674 Del Skrevet 9. mars Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe jager de bort begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #126675 Del Skrevet 9. mars SVK skrev (9 timer siden): Nå snorker Hoppe og drømmer om å vaske seg: Selvsagt har hun med seg badeanden MacQuack: Herlig! Cid skrev (8 timer siden): Morgendagens frier. Lå lapp her; skulle ha vært her, men måtte på mammutsalg i oslo. Hils Cid. Cid skrev (7 timer siden): Han her kommer med. Vidunderlig hårmanke, men må nok si nei. Jeg er ufrielig! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mars #126676 Del Skrevet 9. mars @Hoppetaujenta er i @Lurvens såpetanker. Midt i min frokost. Spør ikke om hva som skjedde her ass, aner ikke, bare videreformidler.😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars #126677 Del Skrevet 9. mars (endret) Frøkenfryden skrev (1 time siden): @Hoppetaujenta er i @Lurvens såpetanker. Midt i min frokost. Spør ikke om hva som skjedde her ass, aner ikke, bare videreformidler.😜 Hahaha😆 Lenge siden jeg har ledd så mye Endret 9. mars av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #126678 Del Skrevet 9. mars Frøkenfryden skrev (2 timer siden): @Hoppetaujenta er i @Lurvens såpetanker. Midt i min frokost. Spør ikke om hva som skjedde her ass, aner ikke, bare videreformidler.😜 Meeeget vakre tanker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mars #126679 Del Skrevet 9. mars Hoppe har vært gift med Anton i over 30 år, men fortsatt hver gang hun ser Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars #126680 Del Skrevet 9. mars I dag var jeg litt bortreist i topplokket og kom plutselig oppi en engelskspråklig kar og da kort samtale var slutt sier han "ha en god dag" på engelsk og jeg smiler og sier "U2" og freser avsted. Så tenkte jeg at jøsses det må da gå an å svare bedre enn det her og jeg ble litt forvirret faktisk...hva sier man på engelsk når man skal late som at engelsk hverdagslig språk er helt naturlig? Hilsen Hoppen som fremdeles ikke helt har landet på en lørdag og nei, jeg var ikke på storfest i natt. SVK: veldig søtt, men nei. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå