Ciaran og Ciara Skrevet 6. mars #126581 Del Skrevet 6. mars Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist godkveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6. mars #126582 Del Skrevet 6. mars Hoppe spiser dette til kveldsmat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mars #126583 Del Skrevet 6. mars Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Hoppe spiser dette til kveldsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. mars #126584 Del Skrevet 6. mars Nå snorker Hoppe og Anton har funnet ut at han må begynne med nattarbeidet allerede nå om han skal klare å spare opp til alt Hoppe forlanger til neste års valentinsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mars #126585 Del Skrevet 6. mars Nå får hun besøk av Tøfflus og Skofus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mars #126586 Del Skrevet 6. mars Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126587 Del Skrevet 7. mars Nå er hun en tur innom frierhuset for å kondolere og trøste Kody for tapet av sønnen sin 💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #126588 Del Skrevet 7. mars Cassidy Tvillingene ser at det tulles og tøyses fælt her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126589 Del Skrevet 7. mars Senere i dag så får hun og Anton besøk av 2 gode venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #126590 Del Skrevet 7. mars Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe fortsatt sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126591 Del Skrevet 7. mars Han her dukker også opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #126592 Del Skrevet 7. mars Cassidy Tvillingene gjetter at han møter Woffe og løper sin vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126593 Del Skrevet 7. mars Cid skrev (13 minutter siden): Senere i dag så får hun og Anton besøk av 2 gode venner. Hoppe og Anton skal bli med disse to på villmarkstur. De skal blant annet lære å drikke sitt eget tiss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #126594 Del Skrevet 7. mars Cassidy Tvillingene gjetter at dette er Fake News.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars #126595 Del Skrevet 7. mars Cid skrev (14 timer siden): Når man blir permanent utestengt så må man ha gjort litt forskjellig Gått over sterkt traffikert gate utenom de hvite stripene og dermed helt ulovlig? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars #126596 Del Skrevet 7. mars (endret) Cid skrev (13 timer siden): Uff det er for lenge til, jeg blir bare eldre og eldre 😝 Du er den eneste som blir det. Cid skrev (13 timer siden): Nå har hun kappet av pen🍨en til Anton 🔪🥖🩸 Nå går du for langt, Cid. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist godkveldsmat nå. Ehh...jeg hadde noen skiver, men husker ikke hva akkurat nå. Freyja Valkyrie skrev (12 timer siden): Hoppe spiser dette til kveldsmat Åååå, nirvana! SVK skrev (11 timer siden): Nå snorker Hoppe og Anton har funnet ut at han må begynne med nattarbeidet allerede nå om han skal klare å spare opp til alt Hoppe forlanger til neste års valentinsdag. Dette er grovt feil og alle vet at det ikke er slik. Cid skrev (11 timer siden): Nå får hun besøk av Tøfflus og Skofus. Ja, ulltøfler er det eneste som funker nå. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Hun gjorde det. Cid skrev (4 timer siden): Nå er hun en tur innom frierhuset for å kondolere og trøste Kody for tapet av sønnen sin 💔 Veldig trist med den sønnen. Han sleit verre enn noen kunne ha ant. Cid skrev (4 timer siden): Senere i dag så får hun og Anton besøk av 2 gode venner. Nei. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe fortsatt sover nå. Ja, gjorde nok det. Cid skrev (4 timer siden): Han her dukker også opp. Nei. Cid skrev (4 timer siden): Hoppe og Anton skal bli med disse to på villmarkstur. De skal blant annet lære å drikke sitt eget tiss. Jeg er ikke hjemme. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at dette er Fake News.😉😉 KJEMPEFAKE NEWS! Alt sammen. Endret 7. mars av Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #126597 Del Skrevet 7. mars Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Du er den eneste som blir det. Nå går du for langt, Cid. Ehh...jeg hadde noen skiver, men husker ikke hva akkurat nå. Åååå, nirvana! Dette er grovt feil og alle vet at det ikke er slik. Ja, ulltøfler er det eneste som funker nå. Hun gjorde det. Veldig trist med den sønnen. Han sleit verre enn noen kunne ha ant. Nei. Ja, gjorde nok det. Nei. Jeg er ikke hjemme. KJEMPEFAKE NEWS! Alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #126598 Del Skrevet 7. mars Cassidy Tvillingene logger av nå, for vi skal noen ærender. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126599 Del Skrevet 7. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Du er den eneste som blir det. Nå går du for langt, Cid. Ehh...jeg hadde noen skiver, men husker ikke hva akkurat nå. Åååå, nirvana! Dette er grovt feil og alle vet at det ikke er slik. Ja, ulltøfler er det eneste som funker nå. Hun gjorde det. Veldig trist med den sønnen. Han sleit verre enn noen kunne ha ant. Nei. Ja, gjorde nok det. Nei. Jeg er ikke hjemme. KJEMPEFAKE NEWS! Alt sammen. Ble dyrene urolige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126600 Del Skrevet 7. mars (endret) Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Du er den eneste som blir det. Nå går du for langt, Cid. Ehh...jeg hadde noen skiver, men husker ikke hva akkurat nå. Åååå, nirvana! Dette er grovt feil og alle vet at det ikke er slik. Ja, ulltøfler er det eneste som funker nå. Hun gjorde det. Veldig trist med den sønnen. Han sleit verre enn noen kunne ha ant. Nei. Ja, gjorde nok det. Nei. Jeg er ikke hjemme. KJEMPEFAKE NEWS! Alt sammen. Jeg så klipp fra et Bear Grylls spill på YouTube i går hvor man blant annet kunne drepe en slange, pisse inni den og så drikke tisset fra slangen for å fylle opp liv Endret 7. mars av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå