Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126421 Del Skrevet 4. mars Cid skrev (43 minutter siden): Det er vanlig blant sjamaner å gjøre sånn når man driver med spirituell rensing. Bare å søke shaman healing på YouTube, det er annerledes kultur enn oss. I know og det er slik de gjør det, men jeg føler ikke tangen til å bli spyttet på uansett av hvem. Cid skrev (43 minutter siden): De finner en bombe plantet under. Bare en plastikkbombe som "noen" trodde var ekte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. mars #126422 Del Skrevet 4. mars Hoppe har søkt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126423 Del Skrevet 4. mars Freyja Valkyrie skrev (44 minutter siden): Hoppe har søkt om å få overta den bilen der når den er moden for utskifting, for vi har bruk for den i forumdalen vår. "Det er innvilget!" - Kongen i Stasråd TUSEN TAKK, Kongen min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mars #126424 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I know og det er slik de gjør det, men jeg føler ikke tangen til å bli spyttet på uansett av hvem. Bare en plastikkbombe som "noen" trodde var ekte. Bare Anton sitt spytt du vil ha? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126425 Del Skrevet 4. mars GRISEGUTT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars #126426 Del Skrevet 4. mars Obskønt språk på Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126427 Del Skrevet 4. mars Han lever i sitt eget univers bestående av diverse sekreter 24/7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars #126428 Del Skrevet 4. mars Tsk tsk @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126429 Del Skrevet 4. mars Cassidy Tvillingene gjetter at hoppe skal spise godkveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126430 Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at hoppe skal spise godkveldsmat i kveld. Ehh...hun har så langt tenkt på en potetmospose...uten noe annet til, for det er tomt i skapene. Godt blir det, for det har jeg bestemt meg for at det blir...men visste dere dette under her? Jeg gjorde ikke: https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/full-forvirring/81069525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mars #126431 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): GRISEGUTT! Er Anton på vei ned til bua nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mars #126432 Del Skrevet 4. mars MarianneE skrev (27 minutter siden): Tsk tsk @Cid ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126433 Del Skrevet 4. mars Cid skrev (Akkurat nå): Er Anton på vei ned til bua nå? Ja. Han smyger seg mot den iført full krigsmaling i grønt og ingen ser ham. Cid skrev (Akkurat nå): ? Hun ler litt tror jeg. ...eller så gjør hun noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mars #126434 Del Skrevet 4. mars 🚪🔑 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126435 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ehh...hun har så langt tenkt på en potetmospose...uten noe annet til, for det er tomt i skapene. Godt blir det, for det har jeg bestemt meg for at det blir...men visste dere dette under her? Jeg gjorde ikke: https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/full-forvirring/81069525 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja. Han smyger seg mot den iført full krigsmaling i grønt og ingen ser ham. Hun ler litt tror jeg. ...eller så gjør hun noe annet. Cid skrev (2 minutter siden): 🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126436 Del Skrevet 4. mars Cid skrev (5 minutter siden): 🐶 👹 👺🚪🔑 👺👹🐲 Omringet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126437 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Omringet! Cassidy Tvillingene forstår at det er ingen utvei der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126438 Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forstår at det er ingen utvei der. Omsider er han fanget og der blir han...de skal ha kileparty med så høy musikk at ingen hører ropene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126439 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Omsider er han fanget og der blir han...de skal ha kileparty med så høy musikk at ingen hører ropene... Cassidy Tvillingene vil bli med, vi tar med oss ekstra store kilekoster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126440 Del Skrevet 4. mars Vanlig kiling varer frem til midnatt og fra 00:00 blir det hardkjør for alle som vil bli med på "morroen". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå