Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #125701 Del Skrevet 18. februar SVK skrev (47 minutter siden): Nå som au pair ordningen er avskaffet så må vel Anton gjøre alt husarbeidet for Hoppe. Anton er faktisk huslig han. Helt av seg selv. For seg selv. SVK skrev (44 minutter siden): Jeg husker da Hoppe startet asiatisk restaurant og brukte au pairen sin som kokk. Det var nok ikke lovlig, men Hoppe ble ikke verdens rikeste hoppetaujente ved å bry seg om loven. FEIK NJUS! SVK skrev (3 minutter siden): Anton var kelner og Lille Ordet gjorde oppvasken. Den eneste som ikke jobbet i Hoppes asiatiske restaurant var Hoppe. 🤨 GANGER TO! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #125702 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Anton er faktisk huslig han. Helt av seg selv. For seg selv. FEIK NJUS! GANGER TO! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. februar #125703 Del Skrevet 18. februar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Anton er faktisk huslig han. Helt av seg selv. For seg selv. FEIK NJUS! GANGER TO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #125704 Del Skrevet 18. februar SVK skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #125705 Del Skrevet 18. februar Selv om jeg tenker mitt, så må jeg si at SVK er ganske kul.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #125706 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Selv om jeg tenker mitt, så må jeg si at SVK er ganske kul.... Cassidy Tvillingene synes at @SVK er ganske kul, og veldig snill og grei.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #125707 Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at @SVK er ganske kul, og veldig snill og grei.😎😎🥰🥰 Ja, jeg er enig, selv om hans rampethet begynner å ta seg opp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. februar #125708 Del Skrevet 18. februar 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Selv om jeg tenker mitt, så må jeg si at SVK er ganske kul.... Takk og i like måte. 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at @SVK er ganske kul, og veldig snill og grei.😎😎🥰🥰 Takk og i like måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #125709 Del Skrevet 18. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #125710 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er enig, selv om hans rampethet begynner å ta seg opp. Men det synes Cassidy Tvillingene at bare er sundt og positivt. Vi trenger litt konkurranse i rampestrekene her inne, vi kan ikke ha noe av at Cid har monopol på rampestrekene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #125711 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): SVK skrev (1 minutt siden): Takk og i like måte. Takk og i like måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #125712 Del Skrevet 18. februar Med Cid så er det ofte "rumpestreker", så de skiller seg jo fra hverandre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #125713 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Med Cid så er det ofte "rumpestreker", så de skiller seg jo fra hverandre. Cassidy Tvillingene er helt enige, du har helt rett der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #125714 Del Skrevet 18. februar Cid fortjener nesten en medalje i sånn tankegang. 🥇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #125715 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Cid fortjener nesten en medalje i sånn tankegang. 🥇 Det synes Cassidy Tvillingene også.🏅🏅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. februar #125716 Del Skrevet 18. februar 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: Cid fortjener nesten en medalje i sånn tankegang. 🥇 Cid: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #125717 Del Skrevet 18. februar Akkurat som å se ham. Han vet at han er bestest! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar #125718 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Akkurat som å se ham. Han vet at han er bestest! SVK skrev (13 minutter siden): Cid: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar #125719 Del Skrevet 19. februar Nå har hun igjen slettet en rekke spam`er i sin e-post; hvordan sendes dette ut, mon tro? De samme tingene forsøker seg om og om igjen, noen minutters mellomrom, noen ganger litt andre ord så jeg ikke skal putte den i søpla, men innholdet er det samme. De hyler og skriker om at nå er det siste sjanse før alt er for sent og verden faller i hode på meg. Noen andre lurer veldig på om jeg er ensom, er kontaktsøkende, vil ha uforpliktende treff og liker pupper...etc. Dette er jo søppelpost som ikke har noe med meg å gjøre. ...men en gang fikk jeg uventet bryskt brev fra en morsk etat om at jeg ikke hadde betalt bot på bil som hadde stått feilparkert i bergen...av alle steder...og at nå gikk alt til inkasso og verre adresser...men min lovlydige bil hadde aldri vært i den byen og noen hadde jukset seg til mitt reg.nummer foran, selv om det sto et annet nummer bak. Jeg tok det meget alvorlig og skrev og skrev og måtte ringe til siste. Stor undersøkelse og mistenksomhet mot meg...til de forsto at noen hadde lurt dem og det var ikke meg. En må være på høgget her i verden, ellers vil noen lure en, men jeg tar tak i det. Chair on me! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar #125720 Del Skrevet 19. februar Nå har hun adoptert bort ordet til Durek og Martha, de ga også vekk Woffe til Trond Giske. Dyra ble sendt til slakteriet 🐕🐏🐖🫏🦢🦏🐪🥩🍖🥓🍗🥓🥩🍖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå