Cid Skrevet 16. februar #125521 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, det hender at det slår til. Nei, det stemmer ikke. Et stort hus som du gir til meg i gave? Leide et lokale dere kan gifte dere i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. februar #125522 Del Skrevet 16. februar 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg savner en nyhet, en ukjent smak og kombinasjon som får meg til å stoppe opp og trekke pusten ...for det var så uventet godt! / Ja, alle har det likt. Begynner å bli kjedelig, eller så er det et tegn på at jeg har spist for mye for mye is i mitt liv og har blitt lei av det som finnes. Eier ikke du en iskremmaskin slik at du kan lage helt nye smaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125523 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det ble beskrevet som den rosa drikkemelka i smaken og at den burde hete barnebursdagskake. Jeg skal smake. Hva er det? Jeg savner en nyhet, en ukjent smak og kombinasjon som får meg til å stoppe opp og trekke pusten ...for det var så uventet godt! / Ja, alle har det likt. Begynner å bli kjedelig, eller så er det et tegn på at jeg har spist for mye for mye is i mitt liv og har blitt lei av det som finnes. Nei, og hans lillebror Cid Verret beundrer han skyhøyt! Æsj. Jeg fant nylig ut at cornflakes inneholder jern og er dermed magnetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125524 Del Skrevet 16. februar Cid skrev (3 minutter siden): Leide et lokale som DU kjære Hoppe kan få ha som feriebolig hele året... Ååååå, du er nå kjempesnill altså. SVK skrev (2 minutter siden): Eier ikke du en iskremmaskin slik at du kan lage helt nye smaker? Joo...men jeg syns jo at vi - verden - fortjener en ny smakslinje i oppfinnelsens navn. Cid skrev (2 minutter siden): Jeg fant nylig ut at cornflakes inneholder jern og er dermed magnetisk. Ante ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125525 Del Skrevet 16. februar (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ååååå, du er nå kjempesnill altså. Joo...men jeg syns jo at vi - verden - fortjener en ny smakslinje i oppfinnelsens navn. Ante ikke det. Så egentlig spiser vi magnet i melk 😜 Endret 16. februar av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125526 Del Skrevet 16. februar Cid skrev (6 minutter siden): Nå hyller hun sin bror Durek ❤️ https://www.dagbladet.no/kjendis/hyller-durek/80977757 Ekte søskenkjærlighet 😍 Durek svarer: Your best Hoppe, my dear sister 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125527 Del Skrevet 16. februar Cid skrev (2 minutter siden): Så egentlig spiser vi magnet i melk 😜 Godt er det et par ganger i året uansett. Cid skrev (1 minutt siden): Durek svarer: Your best Cid, my dear bro!🌹 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125528 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Godt er det et par ganger i året uansett. Lykke til. 🏃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125529 Del Skrevet 16. februar Hoppe og Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125530 Del Skrevet 16. februar Han flyr på et teppe etter deg og tar deg igjen hvor som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125531 Del Skrevet 16. februar Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125532 Del Skrevet 16. februar Nå er Anton ute for å lete etter et vitne i en sak, han er etterforsker. Han ender midt oppi en konflikt og blir skutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125533 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Han flyr på et teppe etter deg og tar deg igjen hvor som helst. 🚁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125534 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Nei! Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125535 Del Skrevet 16. februar Cid skrev (7 minutter siden): Nå er Anton ute for å lete etter et vitne i en sak, han er etterforsker. Han ender midt oppi en konflikt og blir skutt Hoppe kommer forskrekket til sykehuset for å sjekke om det går bra, der er ekskona hans og ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125536 Del Skrevet 16. februar Cid skrev (7 minutter siden): Märtha komme til sykehuset for å sjekke om det går bra, der er ekskona hans Kunne ikke brydd meg mindre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125537 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Kunne ikke brydd meg mindre! For å besøke Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125538 Del Skrevet 16. februar Cid skrev (3 minutter siden): For å besøke Anton? Anton er frisk og rask han og trenger ikke besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar #125539 Del Skrevet 16. februar Cid skrev (26 minutter siden): Nå er Anton ute for å lete etter et vitne i en sak, han er etterforsker. Han ender midt oppi en konflikt og blir skutt Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Anton er frisk og rask han og trenger ikke besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125540 Del Skrevet 16. februar Bugs i forumsystemet lager meldinger som bare er tull nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå