KnekkeBørre Skrevet 15. februar #125481 Del Skrevet 15. februar Cid skrev (6 minutter siden): Premien er å få smake på Hoppe? Du får det til å høres billig ut, kompis.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #125482 Del Skrevet 15. februar (endret) Cid skrev (8 minutter siden): Han presser på skrittet. Gi det 30 minutter i romtemperatur, og skrittet mitt har øket til dobbel størrelse, baby!! Endret 15. februar av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125483 Del Skrevet 15. februar KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Aww shit! Ett av mine mer ydmyke øyeblikk.. Men!! Jeg kom meg gjennom det uten å miste et fnugg av verdighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125484 Del Skrevet 15. februar KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Du får det til å høres billig ut, kompis.. KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Gi det 30 minutter i romtemperatur, og skrittet mitt har øket til dobbel størrelse, baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125485 Del Skrevet 15. februar KnekkeBørre skrev (18 minutter siden): Du får det til å høres billig ut, kompis.. Hun koster 69,69kr KnekkeBørre skrev (17 minutter siden): Gi det 30 minutter i romtemperatur, og skrittet mitt har øket til dobbel størrelse, baby!! 🥖 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #125486 Del Skrevet 15. februar Hei, @Ciaran og Ciara. Hvordan står det egentlig til der borte i vest? Jeg leser i nyhetene om vold, drap og elendig vær... Alt vel? ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #125487 Del Skrevet 15. februar Cid skrev (12 minutter siden): Hun koster 69,69kr 🥖 Min valuta er sjarm og personlighet ved et eventuelt salg. Er det en baguette, eller et beskjedent rundstykke..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125488 Del Skrevet 15. februar KnekkeBørre skrev (20 minutter siden): Hei, @Ciaran og Ciara. Hvordan står det egentlig til der borte i vest? Jeg leser i nyhetene om vold, drap og elendig vær... Alt vel? ❤️ Det går bra med Cassidy Tvillingene her i Bergen. Og vi håper at alt går bra med deg på Hadeland, vår gode venn @KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #125489 Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Det går bra med Cassidy Tvillingene her i Bergen. Og vi håper at alt går bra med deg på Hadeland, vår gode venn @KnekkeBørre Godt å høre, mine venner! Dere vet! This world can't keep me down ❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125490 Del Skrevet 15. februar KnekkeBørre skrev (31 minutter siden): Godt å høre, mine venner! Dere vet! This world can't keep me down ❤️❤️ Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene er glade for å høre at det går bra med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125491 Del Skrevet 16. februar Cid skrev (9 timer siden): Ja. En litt tykk og god stofftype som man syr alle slags vinterklær av, men kan brukes til litt av hvert. KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Anton var kanskje først, og det skal man respektere.. Men like sant som at jeg står på ett og et halvt ben, så er jeg er villig til å utfordre til duell. Min ingefærkrydrede kropp mot hva enn denne Anton har å fare med.. Denne Anton`en har alle lemmer i behold, er seig som få etter et liv som skogsarbeider og ikkevoldelig mann. Kun i ekte nød kan han legge folk i bakken før de forstår hva som hendte. Ikke ellers. Cid skrev (9 timer siden): Spørs hvem hoppe stripper for. Slikt skjer kun i ditt hode. KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Mest sannsynlig for den hun måtte ønske. Men her er det snakk om en duell. Pepperkakemann mot mann! Jeg er villig til å kjempe til siste smule! Upps....der falt visst siste smule av siden han ble dyppet i melk og forsvant i det store sluket, så da var den historien ute. Sorry. KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Jeppers! I reject reality and substitute my own 😊 Nå begynner det å snakke på utenlandsk også og så godt som tungetale velter ut... Cid skrev (9 timer siden): Han presser på skrittet. Et område du er mer enn normalt opptatt av, Cid...skjerpings i all høflighet! Cid skrev (9 timer siden): Premien er å få smake på Hoppe? Tenk ikke tanken en gang. KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Aww shit! Ett av mine mer ydmyke øyeblikk.. Men!! Jeg kom meg gjennom det uten å miste et fnugg av verdighet!! ...men alt annet forsvant, så jeg vet sannelig ikke helt jeg... KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Du får det til å høres billig ut, kompis.. Det er hans varemerke. KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Gi det 30 minutter i romtemperatur, og skrittet mitt har øket til dobbel størrelse, baby!! I alle dager da?!? Biggus Smulus Norwegicus! Cid skrev (8 timer siden): Hun koster opp smulene og rydder i tråden. Ja, noen må alltid innom denne tråden, for her er det uhygienisk mentalt ofte. KnekkeBørre skrev (8 timer siden): Min valuta er sjarm og personlighet ved et eventuelt salg. Er det en baguette, eller et beskjedent rundstykke..? Man må ha lov til å spørre noen ganger.... KnekkeBørre skrev (8 timer siden): Godt å høre, mine venner! Dere vet! This world can't keep me down ❤️❤️ Undres på hvilken medusin han tok og den varer ennå... Godmorgen alle sammen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar #125492 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): En litt tykk og god stofftype som man syr alle slags vinterklær av, men kan brukes til litt av hvert. Denne Anton`en har alle lemmer i behold, er seig som få etter et liv som skogsarbeider og ikkevoldelig mann. Kun i ekte nød kan han legge folk i bakken før de forstår hva som hendte. Ikke ellers. Slikt skjer kun i ditt hode. Upps....der falt visst siste smule av siden han ble dyppet i melk og forsvant i det store sluket, så da var den historien ute. Sorry. Nå begynner det å snakke på utenlandsk også og så godt som tungetale velter ut... Et område du er mer enn normalt opptatt av, Cid...skjerpings i all høflighet! Tenk ikke tanken en gang. ...men alt annet forsvant, så jeg vet sannelig ikke helt jeg... Det er hans varemerke. I alle dager da?!? Biggus Smulus Norwegicus! Ja, noen må alltid innom denne tråden, for her er det uhygienisk mentalt ofte. Man må ha lov til å spørre noen ganger.... Undres på hvilken medusin han tok og den varer ennå... Godmorgen alle sammen. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godmorgen Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125493 Del Skrevet 16. februar Hepp, Hepp, gode morgenvenner. Alt vel gjennom natten? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar #125494 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hepp, Hepp, gode morgenvenner. Alt vel gjennom natten? Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det har vært en fin og rolig natt både her på KG og på Diskusjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125495 Del Skrevet 16. februar Good. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar #125496 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Good. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125497 Del Skrevet 16. februar Youtube`n fanger min oppmerksomhet. Igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar #125498 Del Skrevet 16. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Youtube`n fanger min oppmerksomhet. Igjen. Cassidy Tvillingene er nesten aldri på YouTube vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar #125499 Del Skrevet 16. februar Cassidy Tvillingene skal noen ærender. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #125500 Del Skrevet 16. februar Ok, da snakkes vi senere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå