Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125301 Del Skrevet 12. februar Det stemmer, men da jeg fortalte hva Cid har gjort mot meg i MANGE ÅR, da slapp han talerstolen og bykset i vei for å sette ham på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar #125302 Del Skrevet 12. februar 9 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det stemmer, men da jeg fortalte hva Cid har gjort mot meg i MANGE ÅR, da slapp han talerstolen og bykset i vei for å sette ham på plass! WOW, man vet det er alvor når Giske går ned fra talerstolen for å sette Cid på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125303 Del Skrevet 12. februar SVK skrev (1 minutt siden): WOW, man vet det er alvor når Giske går ned fra talerstolen for å sette Cid på plass! Ja, slik er det og Cid bør begynne å grave seg ned nå. Politikeren kommer til å lete til vanns og til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125304 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Nei, han sender en illsint Trond Giske etter deg og han gir seg ikke før du er tatt! Er Efraim så sint? 🛖🔐🏃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125305 Del Skrevet 12. februar SVK skrev (15 minutter siden): Trond Giske er vel for opptatt med maktkamper til å besøke Hoppe. Han makter å kysse hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125306 Del Skrevet 12. februar Cid skrev (Akkurat nå): Er Efraim så sint? 🛖🔐🏃 Verre! Han har tilkalt røvervennene sine også. Make Cid Small Again! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125307 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, slik er det og Cid bør begynne å grave seg ned nå. Politikeren kommer til å lete til vanns og til lands. 🚁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125308 Del Skrevet 12. februar Cid skrev (Akkurat nå): Han makter å kysse hoppe Han er en gift mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125309 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Verre! Han har tilkalt røvervennene sine også. Make Cid Small Again! 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125310 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han er en gift mann! Han liker trekant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125311 Del Skrevet 12. februar Cid skrev (Akkurat nå): Han liker trekant. Varseltrekant når ha skal dælje løs på rømlingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125312 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Varseltrekant når ha skal dælje løs på rømlingen! 🛖🔐🔐🔐🔐🔐🔐🔐🔐🔐🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125313 Del Skrevet 12. februar ...verdens mest proffe dirker av innbruddssikre låser er hans kamerat, dessuten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125314 Del Skrevet 12. februar Hoppe, Anton og Kody. Det er 3 veldige gode venner ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125315 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...verdens mest proffe dirker av innbruddssikre låser er hans kamerat, dessuten. 🛡️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125316 Del Skrevet 12. februar Cid skrev (Akkurat nå): Hoppe, Anton og Kody. Det er 3 veldige gode venner ❤️ Hun vil være som dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125317 Del Skrevet 12. februar Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125318 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125319 Del Skrevet 12. februar Nå må jeg logge av. Snakkes seere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125320 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå må jeg logge av. Snakkes seere. Kose deg på date med Kody ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå