Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist kveldsmat nå vi.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SVK

Anton er vel som vanlig på jobb for å klare å finansiere de 12 dagene med valentinsdag Hoppe ønsker seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Anton er vel som vanlig på jobb for å klare å finansiere de 12 dagene med valentinsdag Hoppe ønsker seg. 

Cassidy Tvillingene skjønner at hver uke blir jobbing Eight Days A Week for Anton vi.😉😉

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 minutt siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene skjønner at hver uke blir jobbing Eight Days A Week for Anton vi.😉😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hoppe. Sitronscones og kaffe her 09.30. Natta! Sees:rodmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

 

Cassidy Tvillingene synes at den Beatlessangen passer godt til jobbingen til Anton når han må jobbe hele uken.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Hei Hoppe. Sitronscones og kaffe her 09.30. Natta! Sees:rodmer:

Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt.:sover::sover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (1 time siden):

Den heter Lovebombing…. Og er publisert i går

Sjekka nå, fra 04:14 i podcasten.

https://radio.nrk.no/podkast/traesh/l_0207f90e-e999-47d2-87f9-0ee99947d296

@Hoppetaujenta 😄

Synes ikke hun har rett da, alle er velkomne her. Det kommer stadig nye brukere hit som fort blir en del av oss og uansett om man ikke er så mye aktiv så er man fortsatt en del av oss her :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå.:sover::sover::klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Er nok ikke Hoppe som er den mest aktive da 😝 

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godlørdagsfrokost i morgen.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):

Sjekka nå, fra 04:14 i podcasten.

https://radio.nrk.no/podkast/traesh/l_0207f90e-e999-47d2-87f9-0ee99947d296

@Hoppetaujenta 😄

Synes ikke hun har rett da, alle er velkomne her. Det kommer stadig nye brukere hit som fort blir en del av oss og uansett om man ikke er så mye aktiv så er man fortsatt en del av oss her :)

I alle dager så heldig hun er da! :fnise:  Fleeere sekunders omtale ut over det ganske land. Jeg så at hun begynte å bli noen cm lengre i ryggen da hun hørte på pådden, men vi fikk i fellesskap banket henne ned igjen. Det får da være måte på og NED MED NESA, Hoppe! :lur: 

Cid skrev (7 minutter siden):

Er nok ikke Hoppe som er den mest aktive da 😝 

Helt sikkert ikke. Hun er bare innom så vidt litt hver dag riktig nok, men hun bor her jo ikke lissom.
Jeg vet nemlig hvem hun er og har pålitelige innsideopplysninger som jeg ikke selger for noe i verden. :P 

Cid skrev (5 minutter siden):

Hvilken dame mente hun vi hadde diskutert i 15 år :klo: 

Sikkert den om hvor hun derre Hoppe har hoppet i trådene. Den har vel ikke vart så lenge, men ganske. :fnise: 

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godlørdagsfrokost i morgen.:spise::spise:

Ja, det skal hun og gleder seg allerede nå. :spise: Egg vil hun ha og det er kjøpt inn øko-egg fra frittgående bønder...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

I alle dager så heldig hun er da! :fnise:  Fleeere sekunders omtale ut over det ganske land. Jeg så at hun begynte å bli noen cm lengre i ryggen da hun hørte på pådden, men vi fikk i fellesskap banket henne ned igjen. Det får da være måte på og NED MED NESA, Hoppe! :lur: 

Helt sikkert ikke. Hun er bare innom så vidt litt hver dag riktig nok, men hun bor her jo ikke lissom.
Jeg vet nemlig hvem hun er og har pålitelige innsideopplysninger som jeg ikke selger for noe i verden. :P 

Sikkert den om hvor hun derre Hoppe har hoppet i trådene. Den har vel ikke vart så lenge, men ganske. :fnise: 

Ja, det skal hun og gleder seg allerede nå. :spise: Egg vil hun ha og det er kjøpt inn øko-egg fra frittgående bønder...

Cassidy Tvillingene skal ha egg & bacon med appelsinjuice til frokost i morgen vi.:spise::spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Cassidy Tvillingene skal ha egg & bacon med appelsinjuice til frokost i morgen vi.:spise::spise:

...og så blir det en dobbel QP litt senere? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (9 timer siden):

Nå har Anton fått i oppdrag å drepe meg. 

Han sniker seg inn i leiligheten min med en pistol. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 minutter siden):

Hoppe og Anton kommer til å tilbringe natten sammen ❤️

Nix, det gjør de ikke. Hoppe sover i sitt jomfrubur helt alene. Natta, nå logger hun av. :farvel: 

Cid skrev (13 minutter siden):

Han sniker seg inn i leiligheten min med en pistol. 

Hehe...en vannpistol og ikke noe annet. I sin egen leilighet. :opplyser: Han skremmer seg selv. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Nix, det gjør de ikke. Hoppe sover i sitt jomfrubur helt alene. Natta, nå logger hun av. :farvel: 

Hehe...en vannpistol og ikke noe annet. I sin egen leilighet. :opplyser: Han skremmer seg selv. 

:klappe::klappe:

 

Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

...og så blir det en dobbel QP litt senere? 

Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi skal ha hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds klokken 18.00.🍔🍔🍟🍟🥤🥤

DC_202201_8939_EVM_M_DoubleQuarterPounderCheese_Coke_Glass_832x472_1-3-product-tile-desktop.jpg

DC_202201_8939_EVM_M_DoubleQuarterPounderCheese_Coke_Glass_832x472_1-3-product-tile-desktop.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...