Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #124961 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (1 time siden): Nå våkner hun i lag med Anton Neida, men hun husket akkurat nå at Cid har vært medlem her i ti år og vil herved gratulere hjerteligst med utholdenheten hans. 🎁 🎂 Måtte du få mange flere gode år på KG hos oss...dine fans. @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124962 Del Skrevet 8. februar 32 minutter siden, Hoppetaujenta said: Neida, men hun husket akkurat nå at Cid har vært medlem her i ti år og vil herved gratulere hjerteligst med utholdenheten hans. 🎁 🎂 Måtte du få mange flere gode år på KG hos oss...dine fans. @Cid Jeg trodde det var i morgen han hadde 10-årsdag. Men hvis det er i dag så gratulerer jeg også! Gratulerer @Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124963 Del Skrevet 8. februar @Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #124964 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Neida, men hun husket akkurat nå at Cid har vært medlem her i ti år og vil herved gratulere hjerteligst med utholdenheten hans. 🎁 🎂 Måtte du få mange flere gode år på KG hos oss...dine fans. @Cid SVK skrev (39 minutter siden): Jeg trodde det var i morgen han hadde 10-årsdag. Men hvis det er i dag så gratulerer jeg også! Gratulerer @Cid SVK skrev (30 minutter siden): @Cid Cassidy Tvillingene Gratulerer også @Cid med 10årsjubeleet her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #124965 Del Skrevet 8. februar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi skal noe ærender. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124966 Del Skrevet 8. februar Sjekket profilen til Hoppe og ser til min store overraskelse at Anton er selveste Sheriffen av Nottingham! Jeg som trodde Anton var Robin Hood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #124967 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (1 time siden): Jeg trodde det var i morgen han hadde 10-årsdag. Men hvis det er i dag så gratulerer jeg også! Gratulerer @Cid Det sto den 5 i hans profil, så da får en stole på det og evt. hvis jeg tar feil, så ber jeg om beklagelse... SVK skrev (1 minutt siden): Sjekket profilen til Hoppe og ser til min store overraskelse at Anton er selveste Sheriffen av Nottingham! Jeg som trodde Anton var Robin Hood! Hihi...du sjekker grundig altså! Nytter vel ikke å nekte nå. Sheriffen er ute av sekken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124968 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (1 time siden): Jeg trodde det var i morgen han hadde 10-årsdag. Men hvis det er i dag så gratulerer jeg også! Gratulerer @Cid Er i morgen men takk 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124969 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Neida, men hun husket akkurat nå at Cid har vært medlem her i ti år og vil herved gratulere hjerteligst med utholdenheten hans. 🎁 🎂 Måtte du få mange flere gode år på KG hos oss...dine fans. @Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124970 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (2 timer siden): @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124971 Del Skrevet 8. februar Nå koser hun seg i Antons armkrok ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124972 Del Skrevet 8. februar Hun er forelsket i Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124973 Del Skrevet 8. februar Just now, Cid said: Skulle ønske jeg klarte å lage slike kaker i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124974 Del Skrevet 8. februar 3 minutter siden, SVK said: Skulle ønske jeg klarte å lage slike kaker i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #124975 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (36 minutter siden): Er i morgen men takk 😄 Det står jo den femte på siden din. https://forum.kvinneguiden.no/profile/171610-cid/ Cid skrev (7 minutter siden): Hun er forelsket sheriffen. Well...altså... SVK skrev (6 minutter siden): Skulle ønske jeg klarte å lage slike kaker i virkeligheten. ...øve...Øve...ØVE...etc. SVK skrev (1 minutt siden): VELDIG morsomme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124976 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det står jo den femte på siden din. https://forum.kvinneguiden.no/profile/171610-cid/ Well...altså... ...øve...Øve...ØVE...etc. VELDIG morsomme! Er da jeg lagde DENNE brukeren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124977 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Det står jo den femte på siden din. https://forum.kvinneguiden.no/profile/171610-cid/ Well...altså... ...øve...Øve...ØVE...etc. VELDIG morsomme! Denne sheriffen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #124978 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (7 minutter siden): Er da jeg lagde DENNE brukeren Å. Jaja...det var godt ment uansett og ...hva er din beste kake? Var det denne her? (Nei, ikke han!!!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124979 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å. Jaja...det var godt ment uansett og ...hva er din beste kake? Var det denne her? (Nei, ikke han!!!) Marsipankake og takk beste hoppetussen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124980 Del Skrevet 8. februar Nå har hun funnet ut at Anton er utro, hun løper gråtende ut av huset mens Anton løper etter henne for å forklare 😭🏃♀️🏃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå