Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar #124741 Del Skrevet 4. februar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar #124742 Del Skrevet 4. februar Nå har hun tatt seg litt tjall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar #124743 Del Skrevet 4. februar Nå har Hoppe og Anton gått i oppløsning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar #124744 Del Skrevet 4. februar Cassidy Tvillingene ser at fantasien går over alle støvleskaft her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar #124745 Del Skrevet 4. februar 7 hours ago, Dr. A. Kula said: Vidunderet er hendt Nå En gledens dag i hoppetautråden for doktor'n er tilbakevendt Så Skal vi spille på ord Eller fløyte Kanskje drive hor Og være tøyte Neida, vi er snille som lam Verken våte eller klam ...me, "Take it away Sam" 🤪 Flott å se deg og ordspillene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar #124746 Del Skrevet 4. februar Hoppe går søndagstur med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar #124747 Del Skrevet 4. februar Dr. A. Kula skrev (8 timer siden): Vidunderet er hendt Nå En gledens dag i hoppetautråden for doktor'n er tilbakevendt Så Skal vi spille på ord Eller fløyte Kanskje drive hor Og være tøyte Neida, vi er snille som lam Verken våte eller klam ...me, "Take it away Sam" 🤪 Hoppe blir glædelig overrasket og ønsker ham hjertelig velkommen og håper det varer en stund. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar #124748 Del Skrevet 4. februar 10 minutter siden, SVK said: Hoppe går søndagstur med Anton. Hoppe liker å gå bak Anton når han går opp trappene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar #124749 Del Skrevet 4. februar SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe liker å gå bak Anton når han går opp trappene. Hoppen har lært å aldri gå bak en person som er glad i varme bønner til eggene og baconet sitt. ☣️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar #124750 Del Skrevet 4. februar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Hoppen har lært å aldri gå bak en person som er glad i varme bønner til eggene og baconet sitt. ☣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar #124751 Del Skrevet 4. februar SVK skrev (1 minutt siden): Merkelig, men uten å si noe detaljert om saken, så forsto du altså øyeblikkelig hva jeg mente? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar #124752 Del Skrevet 4. februar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Merkelig, men uten å si noe detaljert om saken, så forsto du altså øyeblikkelig hva jeg mente? Jeg er selv glad i bønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar #124753 Del Skrevet 4. februar Mistenkte det...og da kjenner du effekten også vil jeg tro. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar #124754 Del Skrevet 4. februar 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Mistenkte det...og da kjenner du effekten også vil jeg tro. Jeg gjør nok det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar #124755 Del Skrevet 4. februar (endret) Nå mimrer Hoppe om tiden på Galtvort og alt skøyeriet hun gjorde da hun fikk låne Harrys usynlighetskappe. Endret 4. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar #124756 Del Skrevet 4. februar Det var en fin tid. Dessverre så gikk det litt galt med den plassen og den er ikke helt seg selv lengre... Burde blitt bygget opp igjen syns jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar #124757 Del Skrevet 4. februar 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det var en fin tid. Dessverre så gikk det litt galt med den plassen og den er ikke helt seg selv lengre... Burde blitt bygget opp igjen syns jeg. Anton gjør så godt han kan, men Rom ble ikke bygget på én dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar #124758 Del Skrevet 4. februar SVK skrev (1 time siden): Anton gjør så godt han kan, men Rom ble ikke bygget på én dag. HIhi...dette er nok utenfor Antons rekkevidde. Vi trenger magi til det og "Dømbeldårr" er borte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar #124759 Del Skrevet 4. februar (endret) 15 minutter siden, Hoppetaujenta said: HIhi...dette er nok utenfor Antons rekkevidde. Vi trenger magi til det og "Dømbeldårr" er borte. Jeg er en som har troen på Anton! Endret 4. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar #124760 Del Skrevet 4. februar Søt sang. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå