Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124401 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (Akkurat nå): Jeg leser deg som et åpent lønneblad, nemlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124402 Del Skrevet 31. januar 23 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg leser deg som et åpent lønneblad, nemlig! Jeg digger ordspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124403 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (Akkurat nå): Jeg digger ordspill! Jeg vet. Det gjør jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124404 Del Skrevet 31. januar (endret) 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg vet. Det gjør jeg også. Får håpe @Dr. A. Kula kommer tilbake. Han er mester i ordspill. Endret 31. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124405 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (Akkurat nå): Får håpe @Dr. A. Kula kommer tilbake. Han er jo mester i ordspill. Ja, håper veldig at det skjer et vidunder snart, for han er savnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124406 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (2 timer siden): Husker du hvilken dato du kom på KG? Ja har mailen faktisk 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124407 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, håper veldig at det skjer et vidunder snart, for han er savnet. @PPM med, nesten 9 år siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124408 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Da er jeg sikker på at mange her gleder seg, ja for du hadde vel tenkt å invitere oss i gjengen da, ikke sant? Ja jeg har det blir langbord da 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124409 Del Skrevet 31. januar 32 minutter siden, Cid said: Ja har mailen faktisk 😜 Da er det kun litt over en uke til du har 10-årsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124410 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (3 minutter siden): Da er det kun litt over en uke til du har 10-årsdag! Tiden flyr 0: du kom i 2015? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124411 Del Skrevet 31. januar 7 minutter siden, Cid said: Tiden flyr 0: du kom i 2015? Jepp. Jeg kom i 2015. Og enig i at tiden flyr! Snart 10 år på meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124412 Del Skrevet 31. januar Nå spiser Hoppe middag på Maaemo sammen med fiffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124413 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (1 minutt siden): Nå spiser Hoppe middag på Maaemo sammen med fiffen. Og Anton med tissen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124414 Del Skrevet 31. januar Nå kommer Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124415 Del Skrevet 31. januar (endret) 10 minutter siden, SVK said: Nå spiser Hoppe middag på Maaemo sammen med fiffen. Anton er hjemme og koser seg med kaffe og brødskiver med saltpølse. Han har aldri følt seg hjemme blant fiffen eller på luksusrestauranter. Endret 31. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124416 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): DEN linken var fin! Massevis av gode bilder og råd der. Jeg skal kose meg med Ingrid i kveld. Å jasså? Noe du har lyst til å dele med resten av oss eller? Alle får fri, uansett om jeg kjenner dem eller ikke. KG betaler! Det var en gledens dag! Nei, det spurte jeg nok ikke om, for det var ikke så mange "spåkoner" her da, som det påstås å være nå. Når en sier alle sine dager, så er det vanligvis mye lengre enn tyve år....det betyr resten av livet. Ha det bra søte tvillinger. (under tvang og med ladd pistol i ryggen!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124417 Del Skrevet 31. januar Nå sover nok Hoppe og drømmer om hagen hun har beordret Anton til å lage til henne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124418 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (1 minutt siden): Nå sover nok Hoppe og drømmer om hagen hun har beordret Anton til å lage til henne: Cassidy Tvillingene synes at dette er nydelige hager.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124419 Del Skrevet 31. januar Rune og Hoppe Rudberg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124420 Del Skrevet 31. januar Cassidy Tvillingene ser at det fantaseres her igjen vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå