Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #124221 Del Skrevet 29. januar ALLE ble uvel av det. Folket og dyrene gjør opprør og forbanner den som ga dem det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124222 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): ALLE ble uvel av det. Folket og dyrene gjør opprør og forbanner den som ga dem det. 🛖🔑🚪🏃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124223 Del Skrevet 29. januar Noen gamle venner av Hoppe og Anton kommer på besøk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124224 Del Skrevet 29. januar Disse kommer med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #124225 Del Skrevet 29. januar Hahaha...ja dere får kose dere, for nå stikker jeg herfra og fikser meg et langt måltid: skiver reker og sitron/majones og krydder. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124226 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hahaha...ja dere får kose dere, for nå stikker jeg herfra og fikser meg et langt måltid: skiver sursild og pultost/melis og krydder. Snakkes. Bon appetitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124227 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hahaha...ja dere får kose dere, for nå stikker jeg herfra og fikser meg et langt måltid: skiver reker og sitron/majones og krydder. Snakkes. Er jo du og Anton som får besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124228 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ja, det er en del av det nå for tiden. Fatter ikke hvem de papparassiene er! Nei, han kjøpte en moped da. Kanskje det du tenker på? Ja, det har du helt rett i. Noe av det beste jeg vet er majones. Bland meg ikke inn i slik realitygalskap! Snakkes søte duo! Jeg sitter alene i en krok for meg selv, men ja, vi har sørge/minnestund med musikk. En gang i ungdommen var jeg tilfeldig i en trang heis med b.l.a Lillebjørn, men jeg ba ikke om autograf eller noe sånn. Nei, dette er feik njus x 100! Tenkte jeg skulle myse litt på galskapen siden det er helt gratis for meg. Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Nå synger Hoppe på, Tanta til Beate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #124229 Del Skrevet 29. januar Kveldsmaten er spist og nå er det litt mamas and papas i ørene, så kommer kvelden og tar meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar #124230 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Kveldsmaten er spist og nå er det litt mamas and papas i ørene, så kommer kvelden og tar meg. Hoppe kose seg ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124231 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Kveldsmaten er spist og nå er det litt mamas and papas i ørene, så kommer kvelden og tar meg. Hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124232 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (Akkurat nå): Hva er det? Cassidy Tvillingene kan fortelle at The Mamas & The Papas var en amerikansk popgruppe som var aktive fra 1965-1968. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124233 Del Skrevet 29. januar MarianneE skrev (5 minutter siden): Hoppe kose seg ❤️ Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Kveldsmaten er spist og nå er det litt mamas and papas i ørene, så kommer kvelden og tar meg. Cassidy Tvillingene Digger The Mamas & The Papas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #124234 Del Skrevet 29. januar MarianneE skrev (6 minutter siden): Hoppe kose seg ❤️ Så absolutt. Cid skrev (2 minutter siden): Hva er det? Tvillingene vet det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124235 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Så absolutt. Tvillingene vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124236 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Så absolutt. Tvillingene vet det. Og din kjæreste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #124237 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (1 minutt siden): Og din kjæreste? Ja, min hemmelige kjæreste vet det også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124238 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja, min hemmelige kjæreste vet det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #124239 Del Skrevet 29. januar Så det så. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124240 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Så det så. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå