Maskinfører Skrevet 27. januar #124061 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Ja det er godt ja er vel en 5C her nå blir godt å få vekk snøen ja vi får prøve og gjøre det beste ut av situasjonen appelsiner er godt snart ut og lete etter lysrør blir ikke lett det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124062 Del Skrevet 27. januar Lysrør? Er du mørklagt i heimen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar #124063 Del Skrevet 27. januar 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Hva?? Går han med blå sløyfer i håret når han tror at ingen ser ham? l Det er jo du som har satt din sløyfe i håret til Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124064 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (6 minutter siden): Det er jo du som har satt din sløyfe i håret til Anton. ...som for å si til alle mulige friere at DETTE er MIN ANTON? LIGG UNNA!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar #124065 Del Skrevet 27. januar 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...som for å si til alle mulige friere at DETTE er MIN ANTON? LIGG UNNA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124066 Del Skrevet 27. januar Godt at det ikke er tilfelle da. Ikke har jeg sagt det og ikke er sløyfa fra meg heller. Er den fra deg kanskje? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar #124067 Del Skrevet 27. januar Just now, Hoppetaujenta said: Godt at det ikke er tilfelle da. Ikke har jeg sagt det og ikke er sløyfa fra meg heller. Er den fra deg kanskje? Du har jo sagt det: 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...som for å si til alle mulige friere at DETTE er MIN ANTON? LIGG UNNA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar #124068 Del Skrevet 27. januar (endret) Anton er kry som en hane når han gå rundt med sløyfa til Hoppe. Endret 27. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124069 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (Akkurat nå): Du har jo sagt det: Nei, det var et spørsmål til deg om du trodde at det var DET jeg hadde sagt...hvilket jeg altså ikke har. BLÅS MEG I BARTEN!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124070 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (Akkurat nå): Anton er jo også kry som en hane når han gå rundt med sløyfa til Hoppe. Jeg har min sløyfe her og ingen har tatt den. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar #124071 Del Skrevet 27. januar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Nei, det var et spørsmål til deg om du trodde at det var DET jeg hadde sagt...hvilket jeg altså ikke har. BLÅS MEG I BARTEN!!! Jeg vet du har den flotteste barten i hele Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124072 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (34 minutter siden): Jeg vet du har den flotteste barten i hele Lønneberget. Ja, det stemmer, men Hyschhh på deg! *hemmelig!!!* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #124073 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (38 minutter siden): Jeg vet du har den flotteste barten i hele Lønneberget. Er hun mann? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar #124074 Del Skrevet 27. januar 2 minutter siden, Cid said: Er hun mann? Nei, hun er en hoppetaujente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar #124075 Del Skrevet 27. januar 1 hour ago, Cid said: Er hun mann? Er du misunnelig på barten til Hoppe? Jeg vet de fleste er det, meg inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar #124076 Del Skrevet 27. januar (endret) 3 minutter siden, SVK said: Er du misunnelig på barten til Hoppe? Jeg vet de fleste er det, meg inkludert. Lille Ordet: Hoppe har sagt at jeg må spise grønnsakene mine om jeg skal få like flott bart som Hoppe når jeg blir stor. Endret 27. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124077 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Ok. Ha det bra så lenge. Gjør...eller kjøp noe gøy! Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det er den løgneste løgnen jeg har hørt I HELE DAG! LØGN NUMMER TO! Hva?? Går han med blå sløyfer i håret når han tror at ingen ser ham? Det stemmer, for det gjør hun ikke i det hele tatten. ALDRI! Nettopp! Slik er det! ...og dem som skriver løgnene vet det godt, men plager stakkars Hoppen allikevel og KOSER SEG! Ja, slik han aller helst vil ha det hele tiden. I hengekøya si nå. Over grensen, Cid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124078 Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det er godt ja er vel en 5C her nå blir godt å få vekk snøen ja vi får prøve og gjøre det beste ut av situasjonen appelsiner er godt snart ut og lete etter lysrør blir ikke lett det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #124079 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124080 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (3 timer siden): Er hun mann? Vet du ikke at det er mange jenter/damer/kvinner som har skjegg og bart, Cid? SVK skrev (3 timer siden): Nei, hun er en hoppetaujente. Nettopp. SVK skrev (1 time siden): Er du misunnelig på barten til Hoppe? Jeg vet de fleste er det, meg inkludert. Jeg liker godt nesa di jeg. Så vet du det. SVK skrev (1 time siden): Lille Ordet: Hoppe har sagt at jeg må spise grønnsakene mine om jeg skal få like flott bart som Hoppe når jeg blir stor. Det stemmer, men det er mye grønnsaker OG frukt til at lille vennen MIN blir så stor at det vokser slikt på det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå