Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge Lønnebladets sikre kilder gikk Hoppe under kallenavnet Skorsteinen i ungdommen fordi hun var så glad i å røyke. Det var Anton som fikk Hoppe til å slutte å røyke. :klappe:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

lakritspipor-8-pack-1.jpg

Min barndoms gode godis. Hehe...det også. :fnise:  Nå skal jeg se tv en stund, rampunger. :P 

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har kjøpt hver vår eske med lakrispiper i dag.:nikke::nikke:

Unner dere den. :D 

SVK skrev (3 minutter siden):

I følge sikre kilder gikk Hoppe under kallenavnet Skorsteinen i ungdommen fordi hun var så glad i å røyke. Det var Anton som fikk Hoppe til å slutte å røyke.    

               LØGN!!! :fy: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Min barndoms gode godis. Hehe...det også. :fnise:  Nå skal jeg se tv en stund, rampunger. :P 

               LØGN!!! :fy: 

Kos deg med TVen. Jeg er sikker på at Lønnebladet har nye historier til du kommer tilbake til Kvinneguiden. :skriver:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Min barndoms gode godis. Hehe...det også. :fnise:  Nå skal jeg se tv en stund, rampunger. :P 

Unner dere den. :D 

               LØGN!!! :fy: 

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Kos deg med TVen. Jeg er sikker på at Lønnebladet har nye historier til du kommer tilbake til Kvinneguiden. :skriver:

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe sier hun kun har et platonsk vennskap med Anton. Men det ser da ut som det kysset er litt mer enn kun vennskapelig. ;) 

Legendary_kiss_V%E2%80%93J_day_in_Times_

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Hoppe sier hun kun har et platonsk vennskap med Anton. Men det ser da ut som det kysset er litt mer enn kunn vennskapelig. ;) 

Legendary_kiss_V%E2%80%93J_day_in_Times_

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

I følge Lønnebladets sikre kilder gikk Hoppe under kallenavnet Skorsteinen i ungdommen fordi hun var så glad i å røyke. Det var Anton som fikk Hoppe til å slutte å røyke. :klappe:

Hun og Sig Hansen.

69766665.jpg?imageId=69766665&x=0&y=0&cr

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Ciaran og Ciara said:

:fnise::fnise:

Da verdens mest sjarmerende mann møtte verdens mest sjarmerende dame så måtte det bli et historisk øyeblikk. :jepp:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 minutter siden):

Da verdens mest sjarmerende mann møtte verdens mest sjarmerende dame så måtte det bli et historisk øyeblikk. :jepp:

Det forstår Cassidy Tvillingene, og vi gjetter at det også har blitt skrevet ned i Lønnebøkene for evig tid.😉😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Det forstår Cassidy Tvillingene, og vi gjetter at det også har blitt skrevet ned i Lønnebøkene for evig tid.😉😉

Stemmer! :tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...